+48 800 909 333 (bezpłatnie) Bezpłatnie z sieci stacjonarnych
Klienci indywidualni Klienci biznesowi

Meble biurowe

Bez względu na to, czy pracują Państwo w małej firmie dwuosobowej czy w dużym przedsiębiorstwie, zaoferujemy Państwu odpowiednio dobrane meble biurowe: od systemów regałów, przez biurka i krzesła biurowe aż po szafy i wyposażenie dodatkowe. A w przypadku pytań mogą Państwo skorzystać z usług naszego serwisu projektowego CAD.
Nasze kategorie produktów
Biurka
Centralnym punktem biura niekoniecznie jest jego szef lecz … biurko. Spędzają ...
Biurka z regulacją wysokości
Biurka z regulacją wysokości to rozwiązanie dla osób nie lubiących ciągłych, ...
Kompletne biura
Czego potrzebuje człowiek, żeby praca była przyjemna? Otóż to – ładnego biura. ...
Kontenery na kółkach
Małe i kompaktowe kontenery na kółkach to dodatkowe miejsce do przechowywania, ...
Krzesła konferencyjne, krzesła do pomieszczeń konferencyjnych
Sukces udanej konferencji w dużej mierze zależy od wygodnych, ergonomicznych i ...
Obrotowe krzesła biurowe
Proszę usiąść! Proszę siedzieć w pozycji wyprostowanej! Podczas siedzenia należy ...
Regały biurowe, regały dostawne
W biurze konieczne jest miejsce na segregatory, akta, dokumenty itp. Znajdą je ...
Sejfy
Sejf to najlepsze miejsce do przechowywania przedmiotów wartościowych i ...
Serie mebli biurowych
Od dzisiaj sukces jest dobrem oferowanym seryjnie: zachęcamy do zapoznania się z ...
Stoły konferencyjne
Stoły konferencyjne KAISER+KRAFT to doskonałe wzornictwo, dające możliwość ...
Szafki na kartotekę
W naszym cyfrowym świecie szafki na kartotekę są niemalże przestarzałe. ...
Szafki na klucze
Nasze szafki na klucze już niejednokrotnie okazały się niezawodne. Stanowią ...
Szafki z kartoteką wiszącą
Ciągłe otwieranie i zamykanie – tak, w wielu intensywnie odwiedzanych miejscach ...
Szafy biurowe
Stosy dokumentów i akt, piętrzące się z każdej strony biurka, tworząc ...

Meble biurowe – zdrowa praca, lepsza motywacja



Jak biurko może wpłynąć na zdrowie pracowników? Ile kontenerów na kółkach powinno stać przy każdym ze stanowisk pracy? Pomimo, że temat mebli biurowych to przede wszystkim kwestia wyposażenia, produkty, których używają Państwa pracownicy kryją w sobie o wiele więcej. W naszej kategorii produktów Biuro znajdą Państwo wszystkie produkty, które pomogą Państwu wspierać zdrowie i motywację pracowników oraz uprzyjemniać im pracę.



Jakie (zdrowotne) aspekty odgrywają rolę przy wyborze mebli biurowych?



Spędzanie dużej ilości czasu w (nienaturalnej) pozycji siedzącej ma długotrwałe skutki dla zdrowia. Jakie oraz jak ich uniknąć dowiedzą się Państwo z naszego poradnika „Zdrowa pozycja siedząca''.



Jeżeli rozpoczynają Państwo projekt nowych pomieszczeń biurowych, tak ja zrealizowaliśmy z firmą CWS-boco, bądź jeśli nie chcą Państwo przegapić najnowszych aktualizacji wyposażenia, należy bardzo dokładnie przyjrzeć się ergonomii:



  • Odpowiednie krzesło biurowe to alfa i omega prawidłowej pozycji siedzącej.

  • Biurko w żadnym razie nie powinno być statyczne, lecz dopasowane do wysokości i postury pracownika.

  • Nasze kontenery na kółkach firmy Mauser oraz innych marek stanowią wsparcie dla ergonomicznej pozycji podczas pracy, posiadają lekkobieżne szuflady, można je z łatwością przesuwać a stanowisko pracy jest dzięki temu przystosowane do różnych pozycji i konstelacji ustawień.


Przemyślane ustawienie mebli biurowych powinno skłonić pracownika do częstej zmiany pozycji, do wstawania i poruszania się.



Pomimo ergonomii: każdy człowiek jest inny. Teoretycznie idealnie wyposażone stanowisko pracy niekoniecznie spełnia wymagania zatrudnionej na nim osoby. Z tego względu zakup mebli biurowych należy definiować pod kątem procesu dialogu.


Jakie przepisy obowiązują dla wyposażenia i ustawiania mebli biurowych?



Ustawodawca zwraca szczególną uwagę na ochronę pracowników biurowych odpowiednimi przepisami przed rosnąca ilością monitorów. Należą do nich:



  • Techniczne dyrektywy dot. stanowisk pracy (wcześniej: rozporządzenie w sprawie stanowisk pracy) ASR A1.2

  • DGUV 215-410 i 215-441 niemieckiego, ustawowego ubezpieczenia przed wypadkami


Przepis określa ile miejsca należy przeznaczyć dla pracownika, jak powinny wyglądać ciągi komunikacyjne oraz jakie środki zabezpieczające należy przedsięwziąć. Są to uregulowania minimalne, które można przewyższyć poprzez zastosowanie zharmonizowanych serii mebli biurowych.



Jakie czynniki należy dodatkowo uwzględnić podczas zakupu mebli biurowych?



Oprócz kwestii dotyczących zdrowia pracowników meble biurowe powinny spełniać wiele innych wymogów – o czym można na przykład przeczytać w poradniku zakupów o prawidłowym wyborze krzeseł biurowych:



  • Wytrzymałość i solidność dla codziennego, intensywnego zastosowania

  • Wysokiej jakości wzornictwo i przyjemne odczucie

  • Higiena i łatwe czyszczenie powierzchni, obić itp.


Poza tym zidentyfikowaliśmy jeszcze inne ważne aspekty:



  • Długoterminowe planowanie: meble biurowe należy wymieniać co dziesięć lat, przepisy zmieniają się co pięć lat.

  • Trendy wzornicze nie powinny odgrywać zbyt dużej roli przy wyborze mebli tak, aby meble te pasowały do siebie jeszcze po upływie wielu lat. Ponadczasowe wzornictwo to atut naszej oferty, który znajdą Państwo we wszystkich naszych meblach i seriach biurowych.

  • Projekt i meble powinny ze sobą harmonizować. Chętnie doradzimy Państwu przy wyborze mebli idealnych dla Państwa biura.


Co jeszcze możemy dla Państwa zrobić?



Pod wieloma względami możemy! W KAISER+KRAFT intensywnie opracowujemy temat mebli biurowych i wyposażenia biur. Na przykład przedstawiając Państwu biurko z elektryczną regulacją wysokości Upliner 2.0. Wspieramy Państwa też poprzez nasze poradniki zakupów, w których znajdą Państwo wiele cennych wskazówek. Warte wspomnienia są m.in.:





W przypadku życzeń i wymogów specjalnych oferujemy Państwu nasz serwis projektowy CAD. Nawet przy krótkich pytaniach wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem chatu.

Porównanie produktów