Warunki dostawy
Bezpłatny transport do klienta oznacza, że nie zapłacą Państwo ani grosza więcej ponad cenę podaną w katalogu lub w sklepie internetowym. Cena zawiera koszt opakowania, transportu i ubezpieczenia transportowego. Usługa transportowa nie obejmuje wyładunku, wniesienia oraz montażu zamówionego towaru.
Krótkie terminy dostaw
Dopiero zamówione, a my już dostarczamy − dla najpopularniejszych produktów czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Prosimy zwracać uwagę na daty/czas dostawy podany w sklepie internetowym. Pozwala to szybko zorientować się, jaki jest bieżący termin dostawy danego artykułu, który chcą Państwo zamówić i przy tej okazji ułatwia wydatnie planowanie zakupów.
Ustalenie daty dostawy
A jeśli potrzebują Państwo artykułu na piątek? Nie ma problemu! Zamówione przez Państwa artykuły zawsze dostarczamy na czas w wyznaczonym przez Państwa terminie.
Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie i ustalić wiążącą datę dostawy:
+48 22 623 03 42
+48 22 623 03 42
Gdzie jest teraz Państwa przesyłka?
Nic dziwnego, że chcą Państwo wiedzieć, gdzie znajdują się zamówione towary i kiedy można się spodziewać dostawy.
W tym celu zapraszamy do sprawdzenia statusu przesyłki. Wystarczy podać numer klienta i numer Potwierdzenia Zlecenia!
Wysyłka neutralna dla klimatu
Czy to możliwe, aby wysyłka i transport były nie tylko zgodne pod względem rentowności, lecz również pod względem ekonomicznym i socjalnym? Nasza odpowiedź brzmi: tak!
Już od dłuższego czasu nasz Centralny Dział Logistyki w Niemczech skupia się na tym, aby organizować wszystkie transporty w sposób neutralny dla środowiska. Jak? Współpracując z wybranymi dostawcami usług logistycznych takimi jak np. UPS Carbon neutral.
Emisja CO2 wygenerowana przy wysyłce towarów jest kompensowana poprzez udział w renomowanych na całym świecie programach ochrony klimatu poprzez naszych partnerów logistycznych.
Tutaj znajdą Państwo więcej informacji o naszych projektach kompensacji CO2.