Uchwyty na prospekty, stojaki reklamowe
Bez stojaków na prospekty, stojaków reklamowych i uchwytów na prospekty nasze otoczenie było by niepełne. Służą do przechowywania ulotek, broszur informacyjnych i innych materiałów reklamowych, przeznaczonych dla klientów, gości oraz interesantów. W naszej ofercie znajdą Państwo duży wybór najróżniejszych stojaków reklamowych i uchwytów na prospekty.
W kategorii Uchwyty na prospekty, stojaki reklamowe oferujemy Państwu produkty następujących marek: helit, DURABLE, eurokraft pro, magnetoplan, MAUL.
Stojaki na prospekty i stojaki reklamowe: prezentacja materiałów drukowanych z jak najlepszej strony
Dla mediów drukowanych to z pewnością trudne czasy, jednak materiały drukowane, które służą jako środki reklamy i prezentacji wizerunku, nie straciły na swojej skuteczności. Zwłaszcza jeśli podczas przygotowywania broszur, prospektów lub katalogów stawiają Państwo na najnowsze trendy designerskie. Jednak dopiero gdy te doskonałe materiały drukowane zyskają również doskonałą prezentację, ich odbiorcy przeczytają je lub wezmą ze sobą. To zadanie dla naszych stojaków na prospekty i stojaków reklamowych.
Gdzie stosować poszczególne stojaki na prospekty i stojaki reklamowe?
Oferujemy Państwu bogaty wybór najróżniejszych modeli, które można doskonale dopasować do wymogów reklamowych oraz do firmy.
Obszerne stojaki na prospekty i regały na prospekty zapewniają miejsce na rozległy asortyment materiałów reklamowych – wymagają jednak dużo przestrzeni, by ładnie się prezentować.
Problem ten nie dotyczy ekspozycji ściennych z przezroczystego lub matowego polistyrenu. Należy jednak zwrócić uwagę, aby format i układ (pionowy lub poziomy) materiałów reklamowych dopasować do uchwytu. W przeciwnym razie prezentacja będzie przypadkowa i nieuporządkowana. Ponieważ warianty te w nieco mniejszym stopniu przykuwają uwagę, umieszczone w nich materiały należy odpowiednio przygotować, tak aby rzucały się w oczy i zachęcały do zapoznania się z nimi.
Stojaki stołowe to idealne uzupełnienie kontuarów w strefie wejściowej lub na targach i kongresach. Również w poczekalniach można przy ich pomocy w atrakcyjny wizualnie sposób sortować m.in. katalogi w formacie DIN A4.
Wszystkie te produkty nie służą jednak jedynie temu, by zaopatrzyć odwiedzających lub uczestników targów w ważne materiały firmowe. Produkty te można również wykorzystać do wewnątrzzakładowej prezentacji i moderacji, aby np. w atrakcyjny sposób prezentować biuletyny wewnętrzne.
Na co zwrócić uwagę, wybierając miejsce ustawienia stojaków na prospekty i stojaków reklamowych?
Maksymalną skuteczność uzyskuje się wówczas, gdy dany uchwyt na prospekty nie konkuruje wizualnie z innymi nośnikami informacji. Mowa tu m.in. o tablicach informacyjnych lub gablotach. Wyjątek: jeśli zawartość gabloty wskazuje bezpośrednio na broszury lub prospekty na stojaku, zwiększają się szanse na to, że osoba oglądająca gablotę po nie sięgnie.
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z nami – chętnie Państwu doradzimy.