Marka
+
Ciężar
+
Do formatu
+

Gabloty, witryny

Kto? Co? Kiedy? Gdzie? Gabloty i gabloty informacyjne są obecne wszędzie, w przedsiębiorstwach jako czarna tablica, w warsztatach jako miejsce, gdzie umieszczane są instrukcje itp., w restauracjach, muzeach i kinach – wszędzie tam, gdzie istnieje konieczność przekazania ważnej informacji. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i wybrania gabloty do ustawienia wewnątrz lub na zewnątrz budynku!

W kategorii Gabloty, witryny oferujemy Państwu produkty następujących marek: EUROKRAFTpro, QUIPO, MAUL, magnetoplan.

Najlepsza sprzedaż
Liczba artykułów: 125

Gabloty: każdy na nie patrzy – i tak ma być!



Mimo że cyfryzacja jest wszechobecna, ma ona jedną decydującą wadę: informacje, które powinny być zawsze widoczne i które dotyczą wszystkich pracowników i odwiedzających, nie mogą być przedstawione idealnie w formie cyfrowej. Do tego niezbędne są dokumenty analogowe, które prezentują Państwo w swojej firmie w gablotach. Gdzie? Najlepiej tam, gdzie każdy spogląda.



Czy istnieją przepisy dotyczące wykorzystania gablot w firmie?



Właściwe przepisy dotyczące bezpieczeństwa w firmie dotyczą raczej zawartości niż samych gablot informacyjnych. Oba te elementy idą jednak w parze. W gablotach można bowiem powiesić np. informacje dotyczące pierwszej pomocy lub postępowania w razie pożaru.



Swoje miejsce znajdą tu również systemy informacji dla odwiedzających lub wiadomości o pracach budowlanych i ograniczeniach w niektórych obszarach firmy. Dzięki temu każdy bowiem dokładnie wie, do których obszarów w firmie nie ma wstępu lub gdzie konieczny jest określony sposób postępowania.



Wszystkie gabloty, które używane są do prezentacji i moderacji lub jako centrum informacyjne w holu, nie są wprawdzie tak istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa, jednak przyczyniają się do zwiększenia przejrzystości informacji w firmie. Ponadto mogą Państwo być pewni, że wiadomości dotrą do każdego pracownika lub odwiedzającego. W codziennej działalności jest to zawsze opłacalne.



Jak zorganizować gabloty, by odpowiednio wzmocnić ich efekt wizualny?



Oczywiście zawsze zależy to od celu zastosowania danej gabloty. Wspólną wytyczną dla wszystkich gablot natomiast jest to, że muszą one wisieć w miejscach, które natychmiast przyciągają wzrok. Ponadto gabloty informacyjne nie mogą być przeładowane notatkami i wiadomościami, a także muszą być na bieżąco aktualizowane.



Dobrym rozwiązaniem jest pozostawienie od czasu do czasu pustych gablot informacyjnych. Każda nowo wywieszona wiadomość jest wówczas natychmiast zauważana. Warto przy tym używać określonych kodów kolorystycznych papieru, aby rozróżnić poszczególne rodzaje informacji i obszary tematyczne.



Nasi pracownicy chętnie pomogą Państwu w wyborze i doradzą w kwestii wszystkich działów naszego sklepu internetowego – od pojemników na odpady aż po materiały biurowe.