+48 800 909 333 (bezpłatnie) Bezpłatnie z sieci stacjonarnych
Klienci indywidualni Klienci biznesowi

Wyposażenie biura

Biuro bez stołów, krzeseł regałów, sztucznych roślin jest … przygnębiające i nieefektowne, na dodatek bez możliwości wykonywania pracy. Właściwe wyposażenie biura wraz z pasującymi akcesoriami to klucz do sukcesu i rozwoju produktywnej firmy – po prostu: „Business as usual''.
Nasze kategorie produktów
Artykuły biurowe
Magnesy, papier do tablic, etykiety, segregatory, teczki wiszące … artykuły ...
Identyfikatory, prezentery stołowe
Grunt to wiedzieć kto! Identyfikatory i tabliczki z nazwiskami informują nas, ...
Laminatory
Laminatory gwarantują efektywną ochronę ważnych dokumentów przed brudem, ...
Lampy i lampki biurowe
Oświetlenie gazowe, świeczki i lampy naftowe zostały zastąpione wyrafinowanymi ...
Liczarki bilonu, testery banknotów, liczarki banknotów
Nasze liczarki bilonu, testery banknotów i liczarki banknotów to doskonałe ...
Niszczarki dokumentów
Kosz na papier to istotna luka bezpieczeństwa! Miejsce wrażliwych danych ...
Ochronne maty podłogowe
Dostępne u nas ochronne maty podłogowe oferowane są zarówno do dywanów jak i ...
Oczyszczacze powietrza
Smog w biurze? Niedopuszczalny! Suche, nieświeże powietrze w biurze nie ma szans ...
Podnóżki
Zmniejszenie napięcia w nogach, plecach i ramionach to kwestia postawy podczas ...
Ramki na dokumenty, panele informacyjne
Uchwyty ścienne i pojemniki na dokumenty pozwolą uporać się z bałaganem w ...
Rejestracja czasu pracy
Profesjonalne rozwiązanie dla nowoczesnego gospodarowania czasem: elektroniczny ...
Systemy do sortowania i archiwizacji dokumentów
Utrzymanie porządku jeszcze nigdy nie było tak proste. Oferujemy szereg systemów ...
Sztuczne rośliny
Prawdziwe czy nie? Nasze sztuczne rośliny i kwiaty wyglądają niczym żywe. ...
Szyldy, tabliczki na drzwi
Gdzie w Państwa firmie pracuje pan X? A gdzie znajdę panią Y? Dokładne ...
Ścianki działowe, przegrody pomieszczeń
Z dumą prezentujemy elastyczne rozwiązanie dotyczące układu przestrzennego i ...
Taborety na kółkach
Taborety na kółkach są prostym i praktycznym elementem wyposażenia, odpowiednim ...
Torby biznesowe na kółkach
Alternatywna nazwa dla Mobile Office? Torby biznesowe. Idealne dla wszystkich ...
Uchwyty do monitorów, uchwyty do komputerów i telefonów
Posprzątać biurko i pozbyć się wszystkiego, co niekoniecznie musi się na nim ...
Urządzenia biurowe
Niszczarki dokumentów, laminatory, obcinarki – to tylko kilka z maszyn ...
Wentylatory
Gorące lato, 35 °C, powietrze w biurze stoi w bezruchu, właśnie zepsuła się ...
Wieszaki i stojaki na ubrania
Z półką na kapelusze czy ze stojakiem na parasole, przy ścianie czy na podłodze, ...
Zegary ścienne
Wszyscy funkcjonujemy w tej samej strefie czasowej, a to dzięki zegarom ...

Wyposażenie biura – zdrowy i wydajny sposób pracy



Czy marzą Państwo o tym, by każdy dzień spędzać w miejscu, w którym wszystko, co potrzeba, jest w zasięgu ręki, i w którym mają Państwo wystarczająco dużo przestrzeni, jasne światło i świeże powietrze? Sprawcie zatem, by miejscem tym było Państwa stanowisko pracy. Wyposażenie biura dostępne w KAISER+KRAFT zapewnia Państwu i Państwa pracownikom wszelkie możliwości, by poczuć się dobrze w swojej pracy i codziennie uzyskiwać najwyższą wydajność. W naszym przeglądzie kategorii Biuro mają Państwo wgląd w nasz kompletny asortyment produktów do biura.



Systemy porządkowania jako antidotum na stres



Psychologowie już od dawna twierdzą, że porządek pozwala zapewnić spokój i odprężenie. Systemy porządkowania dają kres długim poszukiwaniom. W razie potrzeby wszystko, co niezbędne, jest bowiem od razu w zasięgu ręki. Zapewnia to oszczędność czasu i sprawny przebieg pracy, a także robi znacznie lepsze wrażenie na klientach niż kreatywny chaos.



U nas znajdą Państwo systemy porządkowania w różnych wersjach:



  • Półki do sortowania do biurka

  • Szafy i regały do sortowania

  • Tablice do kart wtykowych do planowania terminów

  • Stacje porządkowe i stacje sortowania ze stołem roboczym

  • Szafki do segregowania poczty

  • Kolumny obrotowe na segregatory


Wskazówka: Przed wyborem systemu porządkowania dobrze jest się zastanowić, ile miejsca jest potrzebne. Zgodnie z ogólną zasadą system porządkowania powinien być wypełniony maksymalnie w 80%. Dzięki temu nie tracą Państwo orientacji w sytuacji, a także zapewniają sobie wystarczającą elastyczność.



Nowoczesne dodatkowe wyposażenie biura ułatwia rutynowe czynności



Rutynowe czynności kosztują dużo czasu i nerwów. Dobrze jest zatem wykorzystać potencjał nowoczesnego dodatkowego wyposażenia biura: testery i liczarki banknotów, drukarki do etykiet i krajarki ograniczają liczbę wykonywanych ruchów, są łatwe w obsłudze i zajmują niewiele miejsca. Zmniejszają również częstotliwość błędów popełnianych w trakcie monotonnych czynności.



A kiedy trzeba szybko zutylizować dokument z wrażliwymi danymi, z pomocą przychodzą niszczarki do akt. U nas dostępne są niszczarki o różnych poziomach bezpieczeństwa, przeznaczone do dokumentów ogólnych i poufnych, które pozwolą Państwu spać spokojnie. Więcej na ten temat można znaleźć w naszym poradniku zakupów Poziomy bezpieczeństwa niszczarek do akt.



Dobre powietrze dzięki odpowiedniemu wyposażeniu biura



Przyjemny klimat w pomieszczeniu to zasługa wentylatorów i nawilżaczy powietrza. Dzięki nim drobny pył, który wydobywa się ze sprzętów elektronicznych, takich jak drukarka, nie unosi się w powietrzu, a alergicy są chronieni przed pyłkami. Taka odrobina natury w biurze pobudza dodatkowo komórki mózgowe i tworzy przyjazną atmosferę. A co jeśli w Państwa firmie nikt nie ma smykałki do roślin? Nasze sztuczne rośliny nie potrzebują podlewania, są bardzo odporne, a w kwestii wyglądu w niczym nie ustępują swoim naturalnym odpowiednikom – innymi słowy są idealne do otwartych powierzchni biurowych, w których nieraz bywa dość nerwowo. Tym razem z pomocą przychodzą mobilne ścianki działowe, które pozwalają odciąć się od takiego pośpiechu i zamieszania i umożliwiają lepszą koncentrację.



Światło dzienne w biurze zapewnia dobra kondycję



Czego jeszcze brakuje, by dobrze poczuć się w biurze? Odpowiednie połączenie niemigoczących lamp sufitowych i biurkowych, dopasowanych do danego stanowiska pracy, pobudza, chroni oczy i wspiera koncentrację. Lampy emitujące światło dzienne dodają energii dzięki barwie oświetlenia przypominającej światło naturalne, natomiast nowoczesne źródła światła LED oszczędzają energię i koszty.



Odkryjcie Państwo w naszym sklepie bogaty wybór rozwiązań w zakresie oświetlenia i lamp biurowych, począwszy od designerskich lamp na biurko aż po sufitowe lampy systemowe.



Liczne drobnostki, które mają znaczenie



Czy to w otwartej przestrzeni biurowej, czy też w pomieszczeniach kadry zarządzającej właściwe wyposażenie biura sprawia, że w pracy można poczuć się jak w domu. Pod koniec dnia okazuje się, że to się opłaca. Jak mawiał sam Arystoteles: „Przyjemność w pracy doskonale sprawdza się w pracy.''

Porównanie produktów