Efektywne zakupy dzięki nowoczesnym rozwiązaniom

e-Procurement

2020/07/01

Zmniejsz koszty procesów zakupowych!

Żegnamy papier, zbędne koszty, skomplikowane procesy i żmudne poszukiwania odpowiednich produktów! Przyczytaj o zaletach naszych zakupów elektronicznych i dowiedz się więcej o e-Procurement dzięki rozwiązaniom elektronicznych zakupów oferowanych przez kaiserkraft

Korzyści i oszczędności

E-Business ler

Oferta i rozwiązania

Katalogi elektroniczne

  • łączą przejrzystość katalogu z aktualnością sklepu internetowego
  • możliwość dostosowania asortymentu (grup produktów, producentów itp.)
  • możliwość korzystania ze specyficznych dla klienta klasyfikacji lub numerów artykułów
  • możliwość aktualizacji w dowolnym momencie
  • wzbogacony o ilości, ceny, ilustracje i dodatkowe informacje, zgodnie z życzeniem
  • możliwość nadawania użytkownikom różnych uprawnień

EDI

  • EDI = Electronic Data Interchange
  • wymiana zamówień i potwierdzeń zamówień pomiędzy partnerami biznesowymi
  • szybki transfer danych
  • skrócony czas i niższe koszty procesów zakupowych

OCI / Punchout

  • OCI = Open Catalog Interface
  • standardowy, otwarty interfejs do wymiany zestawów danych katalogowych pomiędzy Twoim systemem zarządzania zasobami a systemami zamówień online kaiserkraft
  • bezpośredni dostęp przez Internet do naszych danych katalogowych bez konieczności wcześniejszego ich instalowania
  • przekazywanie elektronicznego zapytania do naszego zewnętrznego serwera danych online, a następnie bezpośredni powrót koszyka z zamówieniem do Państwa systemu ERP
  • bez wysiłku administracyjnego, zawsze aktualne dane


Customized Web

  • uproszczone rozwiązanie do optymalizacji zamówień materiałów bez systemu e-Procurement ze strony Klienta
  • indywidualne warunki i wybór asortymentu oraz na życzenie również własne logo firmy na stronie internetowej kaiserkraft
  • wszechstronne opcje wyszukiwania i wiele innych przydatnych funkcji
  • możliwe są specyficzne limity budżetowe, administracja użytkownika i procedury zatwierdzania

Które rozwiązanie jest najlepsze dla Twojej firmy?

API / Dane produktów

Z przyjemnością udostępnimy Państwu nasze dane produktów, które są obecnie dostępne - za pośrednictwem kanału danych lub przez ResT-API. Możemy codziennie wygenerować plik z danymi dla Państwa lub zaoferować bezpośrednią komunikację za pośrednictwem interfejsu API.


Nasze dane produktów są codziennie wczytywane do Państwa systemu za pośrednictwem kanału danych. Obsługujemy tutaj popularne formaty. Zwykle możemy również wykluczyć żądany format. Zapytaj nas o to.

ResT-API – Representational State Transfer
Za pomocą interfejsów programistycznych, tak zwanych interfejsów API, możemy sprawić, że Twoje statyczne katalogi będą dynamiczne lub po prostu wysyłać wymagane informacje o produktach na żądanie za pośrednictwem komunikacji “na żywo”. Ta ostatnia odbywa się za pośrednictwem żądania HTTP, do którego wymagane dane są zwracane w ułamkach sekundy. Tutaj na przykład możliwe są bieżące zapytania dotyczące cen, zapasów, czasu dostawy itp.

  • Zawsze aktualne dane produktów
  • Minimalizacja kosztów procesów zakupowych
  • Przejrzystość
  • Oszczędność czasu
  • Zwiększenie wydajności

Simple System

Neutralna platforma zakupowa skupiająca różnych dostawców

  • Klient sam określa i dokonuje wyboru dostawców, asortymentu i warunków

Wysoki stopień dostosowania

  • Priorytetyzacja wyników wyszukiwania
  • Listy ulubionych i numery materiałów specyficzne dla klienta
  • Zarządzanie profilami, grupami użytkowników oraz stanowiskami kosztowymi

Różne opcje integracji

  • Połączenie systemów zarządzania zasobami innych z rozwiązaniem SAP Plug & Play
  • skaner kodów kreskowych
  • system Kanban

Formaty i standardy

W przypadku elektronicznej, zautomatyzowanej komunikacji między partnerami biznesowymi podstawowym wymogiem jest “wspólny język”. W tym celu systemy elektroniczne obu stron potrzebują odpowiednich reguł lub formatów danych.Kliknij poszczególne pola, aby dowiedzieć się więcej o naszych formatach i standardach!

Standardy klasyfikacji

Standard klasyfikacji jest zawsze konieczny, gdy dane o produkcie mają być wymieniane między klientami, dostawcami lub partnerami. Klasyfikacja jest stosowana w celu zapewnienia unikalnego, znormalizowanego opisu produktu i nadania mu jednolitej struktury.


Przykład: Klasufikacja eCl@ss definiuje hierarchiczną strukturę grup / klas oraz charakterystyczne atrybuty, słowa kluczowe i synonimy, które są przypisane do produktów. Upraszcza to nie tylko wyszukiwanie za pomocą właściwości produktów, ale także pomaga w szybszym znajdowaniu produktów wszędzie. Możliwe jest również porównanie i bezbłędna transmisja danych z różnych źródeł.


Ważne: Nie tylko klasyfikujemy według standardów, ale także chętnie dostosujemy się do Państwa i profesjonalnie spełnimy indywidualne wymagania zgodnie z klasyfikacją specyficzną dla danego przedsiębiorstwa lub dostawcy.

  • UNSPSC
  • eCl@ss
  • Hierarchia kaiserkraft

Formaty wymiany danych

Standardy wymiany danych katalogowych łączą w sobie dane dotyczące produktu, dostawcy i nabywcy, a dzięki jednolitemu formatowi zapewniają, że podczas transferu i importu danych do innych systemów nie pojawią się żadne błędy oraz że dane są czytelne.


Formaty wymiany katalogów pomagają...

... strukturyzować dane produktów w kilku obszarach, np. dane podstawowe, dane o opakowaniach, dane o cenach, dodatkowe dane multimedialne, dane o strukturze artykułów, dane o strukturze katalogów

... określić wymagane i opcjonalne pola, typy danych, długości pól i dodatkowe zasady

... wspierać stosowanie znormalizowanych klasyfikacji produktów

... importować bezpośrednio do wszystkich głównych systemów docelowych dla katalogów online

... określić struktury danych i formaty wymiany przy użyciu XML

...umożliwić proste rozszerzenie standardu, aby móc spełnić przyszłe wymagania.



  • BME
  • CIF
  • Excel, CSV, TXT

Standardy transakcji

Aby możliwe było elektroniczne przesyłanie dokumentów handlowych lub wymiana potwierdzeń zamówień, faktur itp. wymagane są formaty komunikatów, które są przesyłane dodatkowo do danych katalogowych.

Standardy transakcji wspomagają tworzenie i wymianę tych wiadomości; jednolicie definiują formaty danych i zawartość Twoich wiadomości (dokumenty biznesowe). W ramach EDIFACT dostępne są na przykład formaty komunikatów dla zapytań o rezerwację, zamówień zakupu, potwierdzeń rezerwacji, powiadomień o wysyłce lub potwierdzeń odbioru towaru.

Stosowanie standardów transakcji jest szczególnie korzystne w przypadku powtarzających się transakcji biznesowych i/lub wymiany dokumentów z dużą liczbą partnerów biznesowych.

Dzięki temu standaryzowanemu elektronicznemu przesyłaniu dokumentów biznesowych oszczędzamy czas i pieniądze: dane mogą być łatwiej przekazywane do odpowiednich systemów i wspierana jest pełna integracja procesów biznesowych.

  • EDIFACT, XCBL, SAP IDOCs, openTRANS, CXML, ORDERS0x
  • FTP, OFTP, SMTP, SFTP, HTTPS, X.400
E-Business wt$
Formaty wymiany danych a standardy transakcji

Najczęściej zadawane pytania

Pobierz broszurę - dowiedz się więcej o e-Procurement

E-Business e-1

e-Procurement – Efektywne zakupy dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w kaiserkraft.


W tej broszurze znajdą Państwo zbiór informacji na temat zakupów elektronicznych w kaiserkraft.

Skontaktuj się z nami

Zacznij już teraz: skontaktuj się z zespołem ds. e-Procurement w kaiserkraft. Wystarczy zadzwonić lub wysłać wiadomość e-mail!

Tel. +48 22 623 03 42

E-mail:
e-procurement@kaiserkraft.pl