Wstecz

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO I SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM DLA OSÓB FIZYCZNYCH

Aby pobrać wersję PDF, kliknij tutaj.

Ogólne warunki handlowe dla klientów biznesowych można znaleźć tutaj.

Niniejszy regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną oraz sprzedaży towarów konsumentom i innym klientom prywatnym na stronie https://www.kaiserkraft.pl/ przez spółkę KAISER + KRAFT sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres spółki: Al. Jerozolimskie 134, 02-305

Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000061777, NIP: 5220102277, REGON: 011063779, VAT: PL 5220102277.

Konsument, jak i inny Klient, może szybko i efektywnie kontaktować się ze spółką KAISER + KRAFT sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane kontaktowe:

a) adres: Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa,
b) godziny pracy: poniedziałek – piątek od 7:30 do 17:30,
c) adres poczty elektronicznej: kaiserkraft@kaiserkraft.pl
d) numery telefonu: dostępny w każdej sieci numer: 22 623 03 42


1. Definicje

Użyte w niniejszym regulaminie następujące określenia oznaczają:

KC - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 t.j. z późn. zm.);

Klient– osoba fizyczna, w tym również Konsument, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna albo jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która kupuje do Używania prywatnego w Sklepie Towar od Sprzedawcy;

Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą lub Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, o której mowa w art. 22(1) KC;

Konto Użytkownika – podstrona Strony, zabezpieczona hasłem ustanowionym przez Użytkownika, na której zapisane są informacje o Użytkowniku i jego zamówieniach, która umożliwia zapoznanie się ze statusem danego zamówienia i historią zamówień, a także składanie zamówień bez konieczności podawania za każdym razem swoich danych.

Sprzedawca lub Usługodawca – spółka KAISER + KRAFT sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000061777, NIP: 5220102277, REGON: 011063779, e-mail: kaiserkraft@kaiserkraft.pl, telefon: +48 22 623 03 42, faks: +48 22 623 02 99;

Regulamin – niniejszy regulamin;

Sklep – sklep internetowy działający na Stronie;

Strona – serwis internetowy działający pod adresem https://www.kaiserkraft.pl/ Strona administrowana jest przez lub na zlecenie Usługodawcy;

Towar – rzecz ruchoma z asortymentu Sklepu, będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;

Używanie prywatne – używanie rzeczy ruchomej w zwykły, codzienny sposób, w szczególności w charakterze wyposażenia lokalu.

Użytkownik – użytkownik internetu, w tym również będący Klientem, korzystający ze Strony;


2. Usługi świadczone drogą elektroniczną

Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.).

Usługodawca świadczy drogą elektroniczną na Stronie następujące nieodpłatne usługi:
a)    prezentowanie Towarów z asortymentu Sprzedawcy,
b)    interaktywny formularz do składania zamówień (ofert zakupu) Towarów ze Sklepu (Koszyk),
c)    Konto Użytkownika (Moje konto).

Zapoznanie się z treścią Strony, w szczególności z asortymentem Sklepu, a także złożenie zamówienia nie wymaga posiadania Konta Użytkownika

Usługa Konto Użytkownika umożliwia Użytkownikowi zapoznanie się ze statusem danego zamówienia i historią zamówień, a także składanie zamówień bez konieczności podawania za każdym razem swoich danych

Użytkownik (usługobiorca) może w każdym czasie zapisać na swoim urządzeniu treść Regulaminu zamieszczonego na Stronie, jak również wydrukować go ze Strony. Na żądanie Użytkownika, Usługodawca prześle mu Regulamin w formie pliku ".pdf" na adres poczty elektronicznej wskazany przez Użytkownika.

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca to:
a)    urządzenie z dostępem do internetu (komputer, tablet, smartfon),
b)    przeglądarka internetowa z włączoną obsługą skryptu JavaScript i cookies - Google Chrome w wersji 23 albo nowszej, Internet Explorer w wersji 9 albo nowszej, Mozilla Firefox w wersji 21 albo nowszej, Opera w wersji 15 albo nowszej lub inna zgodna z nimi przeglądarka internetowa,
c)    ważne konto poczty elektronicznej Użytkownika.

Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów prawa, dobrych obyczajów i postanowień Regulaminu.

Usługodawca informuje Użytkownika na jego żądanie, w drodze wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną, o zagrożeniach związanych z korzystaniem z jakichkolwiek usług świadczonych drogą elektroniczną.

Zakładając Konto Użytkownika lub korzystając z interaktywnego formularza do składania zamówień Towarów ze Sklepu Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i dokładnych informacji. Podanie nieprawdziwych lub niedokładnych informacji może uniemożliwić realizację zamówienia.

Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kaiserkraft@kaiserkraft.pl lub pisemnie na adres Usługodawcy: Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa. W reklamacji Użytkownik powinien opisać czego dotyczy reklamacja, czego się domaga, a także podać adres poczty elektronicznej lub adres korespondencyjny, na który ma nastąpić odpowiedź Usługodawcy. W przypadku braku podania tych danych, Usługodawca odpowie Użytkownikowi na adres, z którego otrzymał reklamację lub adres podany przez Użytkownika podczas składania zamówienia lub rejestracji Konta Użytkownika. Usługodawca rozpozna reklamację bez zbędnej zwłoki, a gdy Użytkownik jest Konsumentem dodatkowo nie później niż w terminie czternastu dni. W wypadku odmownego rozstrzygnięcia reklamacji przez Usługodawcę, Użytkownik otrzyma wiadomość z uzasadnieniem odmowy.


3. Nieodpłatne umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

Umowa o świadczenie usługi polegającej na prezentowaniu Towarów z asortymentu Sprzedawcy zawierana jest na czas nieokreślony z chwilą przystąpienia przez Użytkownika do korzystania ze Strony. Użytkownik może ją rozwiązać w każdym czasie, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, ze skutkiem natychmiastowym poprzez opuszczenie Strony.

Umowa o świadczenie usługi interaktywnego formularza do składania zamówień Towarów ze Sklepu zawierana jest na czas określony począwszy od rozpoczęcia wypełniania formularza przez Użytkownika do zakończenia lub przerwania jego wypełniania. Użytkownik może ją rozwiązać w każdym czasie, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, ze skutkiem natychmiastowym poprzez opuszczenie Strony.

Umowa o świadczenie usługi Konto Użytkownika zawierana jest na czas nieokreślony z chwilą wypełnienia danych w formularzu rejestracyjnym dostępnym na podstronie Strony, oznaczonej jako "Moje konto" w pozycji "Nowy klient". Użytkownik w szczególności ustanawia hasło do konta, które jest poufne i nie może być przez Użytkownika ujawniane osobom trzecim. Użytkownik musi podać swój aktualny adres poczty elektronicznej (e-mail). Podanie przez Użytkownika adresu poczty elektronicznej jest niezbędne do świadczenia usługi Konto Użytkownika. Inne niezbędne dane są oznaczone gwiazdką (*). Adres poczty elektronicznej Użytkownika może stanowić nazwę Użytkownika na potrzeby usługi Konto Użytkownika, a nadto stanowił będzie adres, na który prowadzona będzie korespondencja w sprawie Konta Użytkownika.

Użytkownik zapisuje na Koncie Użytkownika dane, niezbędne do zrealizowania zamówień składanych w Sklepie. Użytkownik jest odpowiedzialny za aktualizowanie danych zapisanych na Koncie Użytkownika w razie ich zmiany. Użytkownik może dokonać aktualizacji danych po zalogowaniu się na Konto Użytkownika.

W celu zalogowania się do Konta Użytkownika, Użytkownik musi wpisać podany adres poczty elektronicznej i ustanowione przez siebie hasło. Użytkownikowi nie wolno udostępniać ustanowionego hasła jakimkolwiek osobom trzecim ani zezwalać osobom trzecim na dostęp do Konta Użytkownika z pominięciem danych logowania. W przypadku uzasadnionego podejrzenia niewłaściwego wykorzystania Konta Użytkownika przez osoby trzecie, Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ten fakt Usługodawcy.

Użytkownik może w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Konto Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Konsument może rozwiązać umowę w każdym czasie, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, również poprzez wysłanie Usługodawcy e-maila informującego o woli rezygnacji z usługi Konto Użytkownika na adres poczty elektronicznej kaiserkraft@kaiserkraft.pl, w wyniku czego umowa o świadczenie usługi Konto Użytkownika ulegnie rozwiązaniu w terminie 7 dni od dnia otrzymania e-maila przez Usługodawcę. Rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konto Użytkownika jest nieodwracalne i powoduje usunięcie dotychczas zebranych i przechowywanych informacji, chyba że ich przechowanie wynika z przepisów prawa lub jest niezbędne do realizacji aktualnego zamówienia. Po rozwiązaniu umowy, Użytkownik może w każdym czasie zawrzeć nową umowę o świadczenie usługi Konto Użytkownika.

Każda umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę zawarta na czas nieokreślony może być rozwiązana przez Usługodawcę z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia. W umowach z Konsumentami rozwiązanie może nastąpić wyłącznie z ważnych powodów, w szczególności w wypadku wprowadzania istotnych zmian w zakresie funkcjonalności na Stronie. W razie korzystania przez Użytkownika ze Strony lub usług w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami, Usługodawca może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym. Usługodawca dokonuje rozwiązania za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres Użytkownika.

Usługodawca nie ponosi wobec Użytkownika jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej za działania podjęte w związku z naruszeniem prawa, dobrych obyczajów lub Regulaminu przez Użytkownika.

Usługi dostępne są 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresowej konserwacji trwającej standardowo nie dłużej niż 8h w każdym miesiącu.


4. Treści zawarte na Stronie

Sprzedawca prezentuje na Stronie Towary, ich opisy, cenniki i inne informacje dotyczące Towarów z asortymentu Sklepu. Treści te nie stanowią oferty, lecz stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 KC.

Sklep nie prowadzi hurtowej sprzedaży Towarów, w związku z czym ich dostępna ilość może być w danym czasie ograniczona. Towary sprzedawane są do Używania prywatnego, wyłącznie na własny użytek osobisty Zamawiającego.

Treści prezentowane na Stronie, w szczególności utwory graficzne i słowne, są chronione prawem autorskim. Użytkownik nie może wykorzystywać żadnej zamieszczonej na Stronie treści, ani w całości ani w części, ani w formie oryginalnej ani w formie opracowania, do celów innych niż własny użytek osobisty. Użytkownik nie może również w inny sposób dystrybuować, zmieniać, ponownie wykorzystywać lub umieszczać na innych stronach jakiejkolwiek części Strony bez zgody uprawnionego.


5. Składanie zamówień, zawarcie umowy, prawo do odrzucenia zamówienia

Ceny Towarów wskazane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w polskich złotych (PLN). Nasze produkty są sprzedawane wyłącznie do użytku prywatnego przez Klientów indywidualnych.

W przypadku wyraźnego błędu w cenie prezentowanej w naszym sklepie internetowym zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia złożonego zamówienia przez Klienta i/lub do anulowania umowy za pisemnym powiadomieniem.

Klient składa zamówienia Towaru (oferty zakupu) wykorzystując interaktywny formularz do składania zamówień Towarów w Sklepie.

Składając zamówienie Klient powinien wskazać
a) zamawiany Towar (nazwa i zamawiana ilość),
b) dane Klienta (imię i nazwisko albo nazwa i siedziba, a także adres, adres poczty elektronicznej, nr telefonu komórkowego),
c) dane odbiorcy Towaru i miejsca dostawy (imię i nazwisko albo nazwa i siedziba, a także adres, nr telefonu komórkowego), gdy są inne niż dane Klienta,
d) wybraną formę płatności za Towar.

Przed wyrażeniem przez Konsumenta woli zamówienia Towaru i zawarcia umowy sprzedaży Towaru, Konsument otrzymuje informacje, o których mowa w art. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności zaś otrzymuje informacje o cenie Towaru albo łącznej cenie Towarów, wraz z podatkami, o opłatach za dostawę Towaru albo Towarów, a także o terminie spełnienia świadczenia.

Podanie danych Klienta albo odbiorcy Towaru z ust. 4 powyżej jest dobrowolne, ale konieczne w celu umożliwienia zawarcia i wykonania umowy sprzedaży.

Produkty prezentowane w naszym sklepie internetowym nie stanowią ostatecznie wiążącej oferty z naszej strony. Jest to jedynie niewiążąca prezentacja produktów w katalogu internetowym. Klikając przycisk „zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, Klient składa wiążącą ofertę zakupu produktów wybranych w koszyku.

Otrzymanie przez nas złożonego zamówienia od Klienta jest potwierdzane za pośrednictwem automatycznej wiadomości e-mail bezzwłocznie po złożeniu zamówienia, jednak nie stanowi to jeszcze zawarcia umowy sprzedaży. Następnie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysyłany jest do Klienta dokument „Potwierdzenie zlecenia” z informacją, że zamówienie jest przez przekazane do realizacji. Takie potwierdzenie zamówienia nadal nie oznacza jeszcze zawarcia umowy.

Do zawarcia umowy sprzedaży Towaru między Sprzedawcą a Klientem dochodzi dopiero z chwilą przesłania Klientowi oświadczenia Sprzedawcy jednoznacznie potwierdzającego możliwość zrealizowania złożonego zamówienia lub w momencie dokonania fizycznej wysyłki zamówionego towaru.

Jeżeli przyjęcie zamówienia Klienta (przyjęcie oferty) nie jest w danym czasie możliwe, w szczególności z uwagi na ilość Towarów w magazynie, wówczas Klient zostanie o tym poinformowany bez zbędnej zwłoki. Sprzedawca może w takiej sytuacji zaproponować Klientowi zmniejszenie liczby zamawianych Towarów lub alternatywne rozwiązanie w postaci produktu zamiennego o zbliżonych cenach.


6. Zastrzeżenie własności Towarów

Sprzedawca zastrzega sobie własność sprzedanego Towaru aż do uiszczenia całkowitej ceny Towaru przez Klienta. Do czasu przeniesienia własności, otrzymane Towary nie mogą zostać: przekazane przez Klienta w zastaw, sprzedane, darowane, zamienione, użyte przez niego jako zabezpieczenie, przetworzone lub przekształcone, bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy.

7. Dostawa i odbiór Towarów

Towary dostarczane są tylko na terytorium Polski.

O ile nie uzgodniono indywidualnie inaczej, Towary dostarczane są z magazynu Sprzedawcy na adres wskazany przez Klienta, przy czym dostawa nie obejmuje wniesienia produktów do lokalu Klienta, usunięcia opakowań i montażu. Jako adres dostawy rozumiany jest adres pocztowy w Polsce, gdzie jednocześnie Odbiorca towaru wskazany w Państwa zamówieniu będzie mógł pokwitować dostawę zamówionych towarów.

Przy zamówieniach o łącznej wartości powyżej 500,- zł (netto) dostawy na terenie Polski realizowane są na zasadach bezpłatnego transportu. Natomiast przy łącznej wartości zamówienia poniżej 500,- zł (netto) doliczane są ryczałtowe koszty dostawy w wys. 40,- zł (netto) za każde zamówienie.

Każdorazowo wskazana w powyższym fragmencie kwota netto wartości zamówienia czy też kwota netto kosztów dostawy zostanie powiększona o aktualnie obowiązujący podatek VAT w momencie utworzenia zamówienia w sklepie internetowym lub bezpośrednio w systemie sprzedaży Sprzedawcy. W przypadku zwrotu zakupionego przez konsumenta towaru w ramach przysługującego mu prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty dostawy, naliczona na fakturze sprzedaży ryczałtowa opłata z tytułu kosztów dostawy nie podlega przy tym zwrotowi, jeżeli usługa dostawy

towaru została faktycznie zrealizowana i odbiór towaru został pokwitowany.

W przypadku, gdy niemożliwe jest dostarczenie Towaru z przyczyn leżących po stronie Klienta, Klient poinformowany zostanie o kolejnych próbach dostarczenia. Jeżeli mimo podjęcia trzykrotnej próby dostarczenia (dwukrotnej w przypadku wysyłki za pośrednictwem firmy spedycyjnej), Towary nie zostaną dostarczone z przyczyn leżących po stronie Klienta (Klient ich nie odbierze), wówczas Sprzedawca uprawniony będzie do odstąpienia od umowy sprzedaży bez wyznaczania kolejnego terminu dostawy. Jeżeli Sprzedawca odstąpi od umowy sprzedaży, wówczas obowiązany będzie zwrócić Klientowi wszystko, co otrzymał od niego na mocy umowy sprzedaży, zaś Klient obowiązany jest to przyjąć. Sprzedawca, który odstępuje od umowy, może żądać nie tylko zwrotu tego, co świadczył, lecz również na zasadach ogólnych naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania przez Klienta. Zwrot świadczenia przez Sprzedawcę na rzecz Konsumenta nastąpi niezwłocznie.


8. Sposób płatności za Towar

O dostępnych sposobach płatności za Towar Klient informowany jest w trakcie składania zamówienia.

Dostępne są następujące sposoby:
a) płatność z góry przelewem na wskazany rachunek bankowy,
b) płatność kartą kredytową.

9 Termin zapłaty ceny

Jeżeli Klient zdecyduje się na płatność z góry przelewem, Sprzedawca dostarczy Klientowi szczegółowe dane rachunku bankowego w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia oraz załączonej fakturze proforma. Termin zapłaty kwoty wskazanej na fakturze proforma wynosi czternaście dni. Chwilą zapłaty jest chwila uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

Jeżeli Klient zdecyduje się na płatność przy użyciu karty kredytowej, wówczas kwota zostanie pobrana z rachunku bankowego Klienta, gdy zamówione Towary zostaną wysłane. Do tego momentu odpowiednia kwota zostanie tylko zarezerwowana na karcie kredytowej.

Jeżeli ze strony Klienta wystąpią opóźnienia w płatności, w szczególności wskutek braku odpowiedniego salda na rachunku bankowym, wówczas Sprzedawca uprawniony będzie do żądania zapłaty przez Klienta odsetek ustawowych za opóźnienie w zapłacie.


10. Termin spełnienia świadczenia (wydania Towaru) przez Sprzedawcę

W razie wyboru przez Klienta płatności z góry przelewem, spełnienie świadczenia przez Sprzedawcę – wydanie Towaru Klientowi nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania ceny Towaru przez Sprzedawcę (w zależności od wybranego asortymentu).

W razie wyboru przez Klienta płatności kartą kredytową, spełnienie świadczenia przez Sprzedawcę – wydanie Towaru Klientowi nastąpi w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży (w zależności od wybranego asortymentu).


11. Odstąpienie od umowy przez Sprzedawcę lub Konsumenta

Sprzedawcy oraz Konsumentowi przysługuje umowne prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 dni od jej zawarcia, przy czym Sprzedawca zobowiązuje się, że będzie ewentualnie korzystać ze swego prawa jedynie wówczas, gdy omyłkowo potwierdził zamówienie pomimo niedostępności Towaru w swoim magazynie albo gdy dostawca Sprzedawcy spóźnia się z dostawą rzeczy ruchomych służących realizacji zamówienia. Przed odstąpieniem od umowy sprzedaży Sprzedawca może zaproponować Klientowi dostawę Towaru porównywalnego z zakupionym Towarem.

Odstąpienia dokonuje się przez oświadczenie złożone drugiej stronie pisemnie lub pocztą elektroniczną w sposób umożliwiający ustalenie osoby składającej oświadczenie.

W razie wykonania prawa odstąpienia umowa sprzedaży uważana będzie za niezawartą. To, co strony już świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Za korzystanie z rzeczy należy się drugiej stronie odpowiednie wynagrodzenie.

Prosimy, aby unikać uszkodzenia i zabrudzenia zwracanego Towaru. Prosimy o zwrócenie Towaru, o tyle, o ile to możliwe, w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami i wszystkimi elementami opakowania. W razie potrzeby prosimy o zastosowanie zewnętrznego opakowania ochronnego. W przypadku, gdy Konsument nie posiada już oryginalnego opakowania, należy upewnić się, że Towar został prawidłowo zapakowany, aby zapewnić wystarczającą ochronę przed uszkodzeniem w czasie transportu, w celu uniknięcia roszczeń o odszkodowanie z powodu uszkodzenia powstałego w wyniku wadliwego opakowania.

Prosimy aby przed zwróceniem Towaru zadzwonić do nas pod dostępny we wszystkich sieciach numer 22 623 03 42, aby poinformować nas, iż zwracane towary są w drodze. Pozwoli nam to szybko zidentyfikować i zlokalizować te Towary.

Niezastosowanie się przez Konsumenta do postanowień z ust. 4 i ust. 5 niniejszego paragrafu pozostaje bez wpływu na skuteczność odstąpienia przez Konsumenta od umowy sprzedaży. Prawo Konsumenta do umownego odstąpienia od umowy sprzedaży jest niezależne od ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 12 poniżej.

12. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość przez Konsumenta

1) Konsument, który zawarł umowę sprzedaży Towaru w Sklepie lub umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną, może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru i z wyjątkiem ewentualnych dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia mu Towaru, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Zasada zwrotu kosztów nie obejmuje w tym przypadku jednakże ryczałtowej opłaty z tytułu kosztów dostawy opisanych w Pkt. 7, jeżeli usługa dostawy towaru została faktycznie zrea-lizowana i odbiór towaru został pokwitowany.

2) Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
dla umowy sprzedaży Towaru - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy sprzedaży, która:

a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.

Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy lub Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można, lecz nie trzeba, złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j.). Wzór formularza odstąpienia od umowy przygotowany przez Sprzedawcę stanowi załącznik do Regulaminu, Konsument może, lecz nie musi, skorzystać z tego wzoru formularza.

Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć: (a) pocztą elektroniczną na adres kaiserkraft@kaiserkraft.pl, (b) na piśmie na adres Al, Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, (c) faksem na numer: +48 22 623 02 99

Do zachowania terminu na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W razie otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej, Sprzedawca lub Usługodawca niezwłocznie prześle Konsumentowi wiadomość pocztą elektroniczną potwierdzającą otrzymanie oświadczenia.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru lub umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, daną umowę uważa się za niezawartą.

Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca lub Usługodawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym ewentualne koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia mu przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

Konsument zobowiązany jest zwrócić Towary na adres Sprzedawcy: KAISER+KRAFT Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa. Strony mogą uzgodnić faksem, na piśmie lub pocztą elektroniczną inne miejsce zwrotu.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

c) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

Prosimy, aby unikać uszkodzenia i zabrudzenia Towaru. Prosimy o zwrócenie Towaru, o tyle, o ile to możliwe, w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami i wszystkimi elementami opakowania. W razie potrzeby prosimy o zastosowanie zewnętrznego opakowania ochronnego. W przypadku, gdy Konsument nie posiada już oryginalnego opakowania, należy upewnić się, że Towar został prawidłowo zapakowany, aby zapewnić wystarczającą ochronę przed uszkodzeniem w czasie transportu, w celu uniknięcia roszczeń o odszkodowanie z powodu uszkodzenia powstałego w wyniku wadliwego opakowania.

Prosimy aby przed zwróceniem Towaru zadzwonić do nas pod dostępny we wszystkich sieciach numer 22 623 03 42, aby poinformować nas, iż zwracane towary są w drodze. Pozwoli nam to szybko zidentyfikować i zlokalizować te Towary.

Niezastosowanie się przez Konsumenta do postanowień z ust. 17 i ust. 18 niniejszego paragrafu pozostaje bez wpływu na skuteczność odstąpienia przez Konsumenta od umowy sprzedaży.

13. Uszkodzenie Towaru podczas transportu.

Jeżeli Towar zostanie dostarczony z wyraźnym uszkodzeniem powstałym podczas transportu, prosimy o niezwłoczne złożenie reklamacji dotyczącej takich uszkodzeń do przewoźnika i skontaktowanie się z nami jak najszybciej pod numerem dostępnym we wszystkich sieciach 22 623 03 42 (dostępny w każdej sieci).

Jeżeli Klient nie złoży reklamacji przewoźnikowi lub nie skontaktuje się z nami, nie będzie to miało wpływu na uprawnienia Klienta z rękojmi i gwarancji. Złożenie reklamacji przewoźnikowi i poinformowanie nas pomoże nam w dochodzeniu roszczeń przeciwko firmie przewozowej lub firmie oferującej ubezpieczenia transportowe.

14. Reklamacje

I. Rękojmia za wady Towarów

Sprzedawca obowiązany jest dostarczać Towary bez wad.

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną, na podstawie przepisów KC o rękojmi za wady (art. 556 i następne KC).

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi. Jeżeli określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności Towaru do użycia kończy się po upływie dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tego Towaru stwierdzone przed upływem tego terminu.

Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
(a) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady albo
(b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy sprzedaży, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

Reklamacje można składać: (a) drogą poczty elektronicznej na adres: kaiserkraft@kaiserkraft.pl, (b) telefonicznie pod dostępny we wszystkich sieciach numer 22 623 03 42.

W reklamacji Klient powinien: (a) podać swoje imię i nazwisko, a także adres poczty elektronicznej lub adres korespondencyjny (b) wskazać Towar, którego dotyczy reklamacja i datę jego zakupu, w szczególności podając numer zamówienia lub inne informacje pozwalające zidentyfikować Towar, (c) wskazać przyczynę reklamacji - określić wadę i datę jej pojawienia się, (d) wskazać czego się domaga, (e) podpisać reklamację, gdy jest składana na piśmie.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania kompletnej reklamacji. Sprzedawca odpowie Klientowi na adres, z którego otrzymał reklamację, chyba że Klient zaznaczy w reklamacji, iż odpowiedź ma nastąpić na inny adres. Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony o jakichkolwiek brakach w złożonej reklamacji. Wraz z tym zawiadomieniem Klient otrzyma informację na temat sposobu uzupełnienia reklamacji.

Towar będący przedmiotem reklamacji Klient zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Sprzedającego: Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa lub we wskazany punkt serwisowy na terenie Polski.


II. Gwarancja jakości

Sprzedawca udziela Klientowi gwarancję jakości sprzedanego Towaru. Dodatkowe informacje na temat gwarancji udzielanych Klientom przez Sprzedawcę dostępne są na stronie https://www.kaiserkraft.pl/service_guarantee

Sprzedawca wydłuża ustawowy zwykły dwuletni okres gwarancji, udzielona zostaje ona na okres łącznie 36 miesięcy liczonych od dnia kiedy Towar został Klientowi wydany. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.

Obowiązki Sprzedawcy i Klienta w zakresie gwarancji uregulowane są w art. 577 do 581 KC. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Towarze.

Na podstawie udzielonej gwarancji Sprzedawca jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej Towaru lub do dostarczenia Towaru wolnego od wad, o ile wady te ujawnią się w ciągu 36 miesięcy liczonych od dnia kiedy Towar został Klientowi wydany.

Sprzedawca jest gwarantem w rozumieniu KC. Adres i nazwę Sprzedawcy (gwaranta) wskazano w § 1 Regulaminu.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.

Jednakże w razie wykonywania przez Klienta uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez Sprzedawcę wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.

Reklamacje można składać: (a) drogą poczty elektronicznej na adres: kaiserkraft@kaiserkraft.pl, (b) telefonicznie pod dostępny we wszystkich sieciach numer 22 623 03 42.

W reklamacji Klient powinien: (a) podać swoje imię i nazwisko, a także adres poczty elektronicznej lub adres korespondencyjny (b) wskazać Towar, którego dotyczy reklamacja i datę jego zakupu, w szczególności podając numer zamówienia lub inne informacje pozwalające zidentyfikować Towar, (c) wskazać przyczynę reklamacji - określić wadę i datę jej pojawienia się, (d) wskazać czego się domaga, (e) podpisać reklamację, gdy jest składana na piśmie.

Klient wykonujący uprawnienia z gwarancji obowiązany jest dostarczyć Towar na koszt Sprzedawcy do siedziby Sprzedającego, Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa lub do wskazanego punktu serwisowego na terenie Polski, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym Towar znajdował się w chwili ujawnienia wady.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania kompletnej reklamacji. Sprzedawca odpowie Klientowi na adres, z którego otrzymał reklamację, chyba że Klient zaznaczy w reklamacji, iż odpowiedź ma nastąpić na inny adres. kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony o jakichkolwiek brakach w złożonej reklamacji. Wraz z tym zawiadomieniem Klient otrzyma informację na temat sposobu uzupełnienia reklamacji.

Sprzedawca jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia Towaru przez Klienta, oraz dostarczyć mu Towar na swój koszt do miejsca wskazanego w § 14 pkt II. ust. 12 Regulaminu.

Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru w czasie od wydania go Sprzedawcy do jego odebrania przez Klienta ponosi Sprzedawca.

Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Sprzedawca dostarczył Klientowi zamiast Towaru wadliwego Towar wolny od wad albo dokonał istotnych napraw Towaru objętego gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia Towaru wolnego od wad lub zwrócenia Towaru naprawionego. Jeżeli Sprzedawca wymienił część Towaru, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady Towaru objętego gwarancją Klient nie mógł z Towaru korzystać.


15. Pozasądowe rozwiązywanie sporów

Sprzedawca (Usługodawca) korzysta z pozasądowego systemu rozwiązywania sporów w sprawach konsumenckich.

Inspekcja Handlowa jest uprawniona i właściwa dla rozwiązywania sporów w sprawach konsumenckich Sprzedawcy (Usługodawcy) z Konsumentami. Adres strony internetowej Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie: http://www.wiih.org.pl/, adresy stron internetowych pozostałych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, działających na obszarze poszczególnych województw znajdują się na stronie http://www.wiih.org.pl/index.php?id=139&id2=136, a także w rejestrze podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozstrzygania sporów, znajdującego się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

Więcej informacji dotyczących pozasądowego rozstrzygania sporów, znajduje się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php, jak również w siedzibach poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, oraz na ich stronach internetowych.

Podadresem:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsług dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: kaiserkraft@kaiserkraft.pl


16. Dane osobowe

Informacje wymagane Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) podawane są Użytkownikowi podczas pozyskiwania jego danych osobowych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie KAISER + KRAFT Sp. z o.o. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie art. 6 ust. 1 lit b) RODO. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest bowiem niezbędne do wykonania zawieranej z KAISER+KRAFT Sp.  o.o. umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną lub umowy sprzedaży towarów, której będzie Pani/Pan stroną. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wykonanie zawieranej z Panią/Panem umowy.

Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest warunkiem zawarcia z Panią/Panem umowy i jej wykonywania. Nie jest Pani/Pan zobowiązana/y do podania swoich danych osobowych, ale bez ich podania KAISER+KRAFT Sp. z o.o. nie będzie mogła zawrzeć z Panią/Panem umowy.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być nasi dostawcy jak: kurierzy, podmioty świadczące na rzecz KAISER+KRAFT Sp. z o.o. usługi księgowe, instalatorzy, osoby wykonujące czynności serwisowe i naprawcze urządzeń, podmioty świadczące na rzecz KAISER+KRAFT Sp. z o.o. usługi prawne, usługi informatyczne.

Okres, przez który Pani/Pana dane będą przechowywane nie jest możliwy do ustalenia, ale możemy wskazać, że zależy on od Pani/Pana decyzji i zakończy się z chwilą gdy rozwiązana zostanie umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną. Jeżeli jednak zawrzesz umowę sprzedaży towarów w Sklepie, okres ten będzie zależny od terminu przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej z Tobą umowy sprzedaży i zakończy się z upływem tego terminu.

Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany.

W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat gromadzenia i innego przetwarzania danych osobowych należy zapoznać się z naszą Polityką Prywatności. Aktualna Polityka Prywatności dostępna jest pod adresem https://www.kaiserkraft.pl/informacje-dotyczace-ochrony-danych-8/


17. Postanowienia końcowe

Możemy zmieniać Regulamin. Oczekujący (przyszły) regulamin zamieszczony będzie na Stronie obok aktualnego Regulaminu wraz ze wskazaniem daty wejścia w życie, przy czym od zamieszczenia na Stronie do wejścia w życie upłynąć musi co najmniej 14 dni. Do czynności dokonanych przed zmianą Regulaminu, w tym w szczególności do zawarcia umowy sprzedaży Towaru stosuje się postanowienia obowiązujące w dniu zawarcia umowy. Zmiany i uzupełnienia Regulaminu, które będą miały wpływ na istniejące Konta Klientów, będą dokonywane tylko jeżeli będą wymagane wskutek zmian prawnych lub funkcjonalnych w naszym sklepie internetowym, takich jak modyfikacje techniczne lub zmiany w procesie logowania, czy zarządzania Kontem Klienta.

Klient posiadający Konto Klienta zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną o wszelkich planowanych zmianach lub uzupełnieniach, które będą miały wpływ na istniejące Konto Klienta co najmniej na cztery tygodnie przed ich wejściem w życie. Powiadomienie wskazywać będzie zmieniane lub uzupełnianie postanowienia, nie będzie zaś przesyłany cały oczekujący regulamin. Powiadomienie będzie zawierało link, dzięki któremu Klient będzie mógł zapoznać się z pełną treścią oczekującego regulaminu. Klient posiadający Konto Klienta zostanie poproszony o zaakceptowanie nowego regulaminu w określonym terminie. W braku akceptacji, Sprzedawca będzie mógł wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konto Klienta zgodnie z postanowieniami § 3 ust. 7 Regulaminu, o czym Klient zostanie poinformowany.

Umowy podlegają prawu polskiemu. Wybór polskiego prawa nie pozbawia jednak Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa, jakie byłoby właściwe w braku dokonania wyboru prawa.

W sporach, które mogą wyniknąć w związku z umową sprzedaży Towaru zawartą przez Sprzedawcę z Klientem, który nie jest Konsumentem, jak również w sporach, które mogą wyniknąć w związku z umową o świadczenie usługi drogą elektroniczną, zawartą między Usługodawcą a Użytkownikiem, który nie jest Konsumentem, wyłącznie właściwy będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Stan prawny 11.03.2024

Załącznik do regulaminu:
Wzór formularza odstąpienia od umowy

KAISER+KRAFT Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 134 02-305  Warszawa, telefaks: 22 623 02 99, e-mail: kaiserkraft@kaiserkraft.pl

  • Niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od zawartej przeze mnie/przez nas (*) umowy dotyczącej zakupu następujących towarów (*)/ świadczenia następującej usługi (*)
  • Data zamówienia (*)/otrzymania (*)
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • Adres konsumenta(-ów)
  • Podpis konsumenta(-ów) (jedynie w przypadku powiadomienia w formie papierowej)
  • Data

_______________
(*) Niepotrzebne skreślić.