+48 22 623 03 42       kaiserkraft@kaiserkraft.pl

Klienci indywidualni Klienci biznesowi
Logo KAISER+KRAFT
DBAMY, ABY BYLI PAŃSTWO ZAWSZE ZADOWOLENI

Firma Kwesto stała się teraz częścią KAISER+KRAFT i prawie wszystko, co było do tej pory w ofercie Kwesto, jest teraz dostępne w ofercie katalogowej KAISER+KRAFT.

Chętnie przekierujemy Państwa w związku z tym na stronę internetową KAISER+KRAFT.

KAISER+KRAFT pomoże Państwu także w realizacji wszelkich uprawnień z tytułu gwarancji w ramach dokonanych dotychczas zakupów w Kwesto.

Podstawowe zalety oferty KAISER+KRAFT (znane Państwu także z oferty KWESTO):

  • minimum 3 lata gwarancji i krótkie terminy dostawy
  • bezpłatny transport do Klienta
  • 30-dniowe prawo zwrotu towaru
  • brak minimalnej wartości zamówienia oraz opłat manipulacyjnych
P.S.
Jeśli byliście Państwo do tej pory zarejestrowanym Klientem w sklepie internetowym Kwesto to prosimy przejść teraz przez prosty proces rejestracji w nowym sklepie internetowym KAISER+KRAFT.

Wybór marki

Zawęź wyszukiwanie
(możliwy wybór wielokrotny)

Cena netto

Ogranicz Cena netto

-
Marka
Wysokość
Szerokość
Rodzaj zamknięcia
Pojemność
Ochrona przed ogniem
Klasa bezpieczeństwa
Głębokość
Ciężar
Pokaż więcej
 

Sejfy

Bezpieczne przechowywanie w sejfie! Sejfy to najlepsze miejsce do zabezpieczenia przedmiotów wartościowych, pieniędzy i dokumentów. U nas znajda Państwo wiele artykułów, które zapewnią bezpieczne przechowywanie.
Znaleziono 54 artykuł/-y/ -ów
| | |
Znaleziono 54 artykuł/-y/ -ów

Sejfy: by złodziej odszedł z kwitkiem



Gdzie umieścić dokumenty przedsiębiorstwa, których zagubienie lub zniszczenie byłoby równoznaczne z katastrofą? Gdzie schować wartościowe przedmioty, które kuszą złodziei? Oczywiście w sejfach z oferty KAISER+KRAFT. U nas znajdą Państwo różne poziomy bezpieczeństwa i konstrukcje, które zapewnią bezpieczeństwo w każdej sytuacji.



Na jakie kryteria bezpieczeństwa należy zwrócić uwagę podczas wyboru sejfu?



Same zamki i klucze najczęściej nie są wystarczającym zabezpieczeniem dla ważnych dokumentów i wartościowych przedmiotów. Tak postrzegają to również firmy ubezpieczeniowe. Dla określonych przedmiotów ustalają one bardzo dokładne kryteria bezpieczeństwa, które muszą być spełnione przez sejfy.



Dwa najważniejsze aspekty to ochrona antywłamaniowa i przeciwpożarowa. Materiał, z jakiego wykonany jest sejf, oraz wszystkie połączenia i zamki muszą przez określony czas wytrzymać określoną metodę włamania. Zastosowanie mają w tym przypadku jednostki odporności na włamanie (RU), zdefiniowane bardziej szczegółowo w unijnej normie EN-1143-1.



Duża odporność na ogień i wodę gaśniczą ma znaczenie szczególnie w przypadku tzw. szaf do zabezpieczania danych, w których przechowuje się ważne nośniki danych. Pomocna jest w tym względzie m.in. norma EN 1047-1.



W zależności od zawartości lub przeznaczenia szaf na przedmioty wartościowe wspomniane czynniki odgrywają różną rolę podczas wyboru. Dla akt, które wymagają jedynie ochrony przed dostępem osób nieuprawnionych, wystarczająca będzie niższa klasa ochrony. To samo tyczy się kasetki na pieniądze wykorzystywanej wyłącznie do przechowywania i księgowania drobnych zbiórek pieniędzy.



Przygotowaliśmy dla Państwa dwa poradniki, w których znajdą Państwo wszystkie istotne informacje na temat tych ważnych kryteriów wyboru. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem ABC prawidłowego doboru sejfu lub z poradnikiem zakupowym dotyczącym sejfów.



Jakie sejfy będą najlepsze do przechowywania wartościowych przedmiotów?



W przypadku osobistych przedmiotów wartościowych najlepszym wyborem będą sejfy meblowe lub odpowiednio kompaktowe stalowe szafy bezpieczeństwa, które również mogą spełniać bardzo wysokie wymogi bezpieczeństwa.



Największą zaletą tych produktów jest ich doskonałe wpasowanie w istniejące meble biurowe – a tym samym ich ukrycie. Ponadto w celu zapewnienia bezpieczeństwa wiele z naszych produktów można umieścić w meblach lub w ścianach.



À propos: sposób mocowania sejfów to dla firm ubezpieczeniowych również istotny czynnik uwzględniany w przypadku szkody. W razie wątpliwości prosimy ponownie zasięgnąć informacji.


Aby dokonać trafnego wyboru, należy rozważyć jeszcze kilka dodatkowych kwestii:



  • Co i w jakiej ilości należy przechowywać w sejfie?

  • W ramach konsultacji z ubezpieczycielem: jakie poziomy bezpieczeństwa są wskazane, a jakie niezbędne?

  • Czy lepszym rozwiązaniem są dla mnie klucze czy zamki elektroniczne?

  • W jaki sposób i gdzie najlepiej ulokować sejf w biurze?


Jeśli muszą Państwo zapewnić ochronę danych – np. danych medycznych swoich pacjentów – w KAISER+KRAFT znajdą Państwo również zamykane na klucz szafki na kartotekę wiszącą i tym podobne produkty.



Co zrobić ze starym, wysłużonym sejfem?



Ważną cechą charakterystyczną bezpiecznych sejfów jest ich waga. W momencie wymiany wysłużonego modelu na nowszą wersję okazuje się, że waga ta stanowi również nie lada wyzwanie. Warto wówczas skorzystać z oferowanej przez KAISER+KRAFT usługi sejfu. Wszelkie niezbędne wyjaśnienia dotyczące tej usługi chętnie przekażemy Państwu osobiście.