Najczęściej zadawane pytania (FAQ) | Pytania i odpowiedzi
Składanie zamówienia
Do kogo jest skierowana oferta firmy kaiserkraft?
Nasza oferta jest skierowana zasadniczo do klientów z branży przemysłowej, rzemiosła, handlu oraz do innych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, w tym podmiotów publicznych. Oferta produktowa wyświetlana jest wówczas w cenach netto (w rozliczeniu na fakturze doliczany jest podatek VAT)
W przypadku klientów prywatnych należy wybrać opcję „Klienci indywidualni” w prawym górnym rogu nad przyciskiem koszyka. Wówczas oferta produktowa wyświetlana jest w cenach brutto (zawierających podatek VAT).
Jestem nowym klientem, jak mogę złożyć zamówienie?
Nowi klienci mogą składać zamówienia bezpośrednio w sklepie internetowym. Wystarczy umieścić wybrane produkty w koszyku, a następnie przejść „Do kasy” i kliknąć „Kontynuuj jako nowy klient”. Sugerujemy przy tym, aby od razu skorzystać z opcji zarejestrowania się i mieć możliwość dostępu dodatkowych opcji związanych z rejestracją.
Gdzie mogę znaleźć numer artykułu dla danego produktu?
Numer artykułu znajduje się na stronie ze szczegółami produktu nad jego nazwą główną. Składa się z 8 cyfr w zapisie XXXXXX XX
W przypadku produktów opakowaniowych numer artykułu można znaleźć w tabeli z wariantami produktu.
Jak mogę złożyć zamówienie jako gość?
Jeśli złożysz zamówienie jako gość, utracisz wiele korzyści pozwalających na zarządzanie swoim kontem i weryfikacją procesu zamówienia (wymieniamy je tutaj w skrócie poniżej). Umieść zatem wybrane produkty w koszyku i kliknij „Poproś o wycenę”. To wszystko! Wyślemy Ci niewiążącą ofertę e-mailem. Płać łatwiej: Oferujemy wszystkie popularne metody płatności (faktura, karta kredytowa, BLIK, PayPal oraz faktura proforma). Preferowana metoda płatności jest zawsze automatycznie zapisywana jako domyślna po pierwszym zamówieniu. Śledź paczki online, nawet w podróży: Dzięki funkcji śledzenia przesyłek otrzymujesz wiarygodne dane na temat dokładnego postępu przesyłki. W każdej chwili możesz sprawdzić aktualny status zamówienia. Więcej informacji: Historię zamówień można przeglądać w dowolnym momencie - można ponownie kupić te same produkty bez zbędnego wyszukiwania, a także znaleźć części zamienne i akcesoria pasujące do produktu za pomocą jednego kliknięcia. Dodatkowa elastyczność: Zapisywanie i zarządzanie wieloma adresami rozliczeniowymi i adresami dostawy. Pobieranie faktur i wielu innych dokumentów w formacie PDF: Zawsze. Gdziekolwiek. I zawsze w tym samym miejscu. Możliwość archiwizacji, wysyłania i pobierania. W zakładce „Moja skrzynka pocztowa” znajdziesz faktury, a także rachunki za dostawę i potwierdzenia zamówień. Jeśli nadal chcesz zamawiać jako gość, możesz to zrobić, klikając „Do kasy” w koszyku, a następnie „Kontynuuj jako nowy klient”. Na stronie z informacjami kontaktowymi odznacz pole wyboru „Utwórz konto”. Naprawdę warto dokonać szybkiej rejestracji i założenia konta na etapie składania zamówienia w naszym sklepie internetowym, ale możesz oczywiście złożyć zamówienie jako gość rezygnując z powyższych udogodnień. Decyzja należy do Ciebie.
Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?
W naszym sklepie internetowym nie ma określonej minimalnej wartości zamówienia (o ile nie wynika ona z cech oferowanego produktu), jednakże jeśli wartość zakupu jest niższa niż 500,- zł (netto) to wówczas do Państwa zamówienia zostaną doliczone ryczałtowe koszty dostawy w wysokości 40,- zł (netto). W naszym sklepie internetowym nie ma określonej minimalnej wartości zamówienia (o ile nie wynika ona z cech oferowanego produktu)
Skąd się dowiem, czy firma kaiserkraft otrzymała w poprawny sposób moje zamówienie?
Zamawiając w sklepie internetowym, otrzymają Państwo najpierw automatyczną wiadomość e-mail jako potwierdzenie złożenia zamówienia. Zaraz po przetworzeniu Państwa zlecenia w naszym systemie zostanie wysłane oficjalne potwierdzenie zlecenia na adres e-mailowy z którego otrzymaliśmy Państwa zamówienie.
Czy mogę w późniejszym czasie wprowadzać zmiany w moim zamówieniu?
W zależności od statusu realizacji zamówienia weryfikujemy możliwość wprowadzenia w nim wskazanych przez Państwa zmian. Prosimy o niezwłoczny kontakt w tej sprawie. Nasz dział obsługi klienta dołoży wszelkich starań, aby jak najlepiej służyć Państwu pomocą w takim przypadku.
Serwis
Czy mogę otrzymać oferty online?
Możesz to zrobić szybko i łatwo – wystarczy jedno kliknięcie. To naprawdę proste: 1. Zaloguj się na swoje konto w sklepie internetowym. 2. Dodaj wybrane produkty do koszyka. 3. Kliknij „Poproś o wycenę”. 4. Gotowe! W krótkim czasie otrzymasz naszą specjalną ofertę.
Czy oferowane produkty są dostępne również w innych kolorach i jako wersje specjalne?
Za niewielką dopłatą (z reguły 10 % ceny artykułu) dostarczamy wiele produktów w specjalnych kolorach. Odpowiednie produkty są dostępne w dowolnym kolorze z palety RAL. W sklepie internetowym można wybrać pakiet usług kolorystycznych RAL dla niektórych produktów na stronie szczegółów produktu za pomocą jednego kliknięcia. Wersje specjalne wymagają natomiast indywidualnej wyceny w postaci oferty. W razie pytań prosimy o kontakt.
Czy oferowane produkty są objęte gwarancją?
Zasadniczo na wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie internetowym udzielamy 3-letniej gwarancji (od daty sprzedaży). Na wszystkie produkty marki EUROKRAFTpro udzielamy 10-letniej gwarancji. Niektóre produkty są obecnie objęte nawet 15-letnią gwarancją. Gwarancja nie obejmuje artykułów opakowaniowych oraz naturalnego zużycia się produktów (dotyczy natomiast wad tkwiących w rzeczy sprzedanej zgodnie z ogólnymi warunkami Kodeksu Cywilnego)
Czy kaiserkraft oferuje usługę montażu?
W przypadku wielu produktów, np. mebli biurowych, biur halowych lub systemów regałów, oferujemy usługę montażu na życzenie. Możemy również odwiedzić klienta na miejscu, aby szczegółowo omówić większe projekty, które wymagają doradztwa i/lub pomiarów. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania spersonalizowanej oferty dla danego projektu, w tym usług dodatkowych (montaż, wniesienie itp.)
Części zamienne i konserwacja – jakie usługi świadczone są po zakupie?
Części zamienne można nabyć nawet kilka lat po zakupie za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta. Tutaj znajdą Państwo informacje dotyczące usług posprzedażowych.
Chcę urządzić całe biuro, magazyn lub halę produkcyjną. Czy kaiserkraft może mi w tym pomóc?
Z przyjemnością zrealizujemy Państwa projekt indywidualnie, profesjonalnie i zgodnie z harmonogramem oraz przejmiemy planowanie projektu np. biur halowych, platform konstrukcji stalowych, systemów dźwigowych, systemów barier, laboratoriów itp. Zgodnie z przedstawioną ofertą zrealizujemy Państwa wymagania, w tym dostawę zamówionych produktów oraz ich montaż we wskazanym miejscu. Towarzyszymy Państwu w realizacji projektu od momentu zgłoszenia zapotrzebowania do jego ukończenia na miejscu. Nasi pracownicy są dostępni, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania.
Rozwiązania e-Procurement – gdzie mogę zasięgnąć informacji?
Poinformujemy Państwa online o możliwościach, jakie oferuje e-biznes. Jeśli są Państwo zainteresowani integracją naszego katalogu artykułów z Państwa elektronicznym systemem zakupowym, chętnie Państwu doradzimy w tej kwestii. Prosimy o kontakt z naszymi ekspertami ds. e-Procurement. Tworzymy indywidualne sklepy internetowe z połączeniem interfejsowym, np. za pośrednictwem OCI, lub katalogi elektroniczne w wielu formatach i klasyfikacjach zgodnie ze specyfikacjami klienta (w tym SAP Ariba, Coupa, i wiele innych popularnych platform zarządzania przedsiębiorstwem)
Wysyłka
Ile wynoszą koszty wysyłki?
Od wartości łącznej zakupu powyżej 500,- zł (netto) wysyłki zamówionych artykułów na terenie Polski są bezpłatne i ubezpieczone na czas transportu. Jeśli wartość zakupu jest niższa niż 500,- zł (netto) to wówczas do Państwa zamówienia zostaną doliczone ryczałtowe koszty dostawy w wysokości 40,- zł (netto). W naszym sklepie internetowym nie ma określonej minimalnej wartości zamówienia (o ile nie wynika ona z cech oferowanego produktu)
Czy są doliczane koszty opakowania?
Koszty opakowania są zawarte w cenie. Materiał opakowania przeważnie nadaje się do ponownego wykorzystania, a zatem może być poddany recyklingowi i jest oznaczony odpowiednimi symbolami. Nasza firma jest zarejestrowana w systemie gospodarki odpadami i posiada nr rejestrowy 000019111.
Z jakimi terminami dostaw muszę się liczyć?
Przewidywany czas dostawy jest określony wstępnie dla każdego produktu w naszym sklepie internetowym. Ponad 50% naszych zamówień realizujemy z magazynu, co gwarantuje szybką dostawę. Produkty oferowane z magazynu zazwyczaj docierają do naszych klientów w ciągu 3-4 dni roboczych. Aktualny termin dostawy (bazujący na potwierdzeniu stanów magazynowych lub też naszego partnera handlowego) dla złożonego przez Państwa zamówienia podany jest na przesłanym przez nas "Potwierdzeniu zamówienia"
Dokąd zostanie dostarczone moje zamówienie?
Standardowo dostarczamy produkty na pojeździe (bez wyładunku, wniesienia, montażu itp.) na wskazany adres dostawy. Jako adres dostawy rozumiany jest adres pocztowy w Polsce, gdzie jednocześnie Odbiorca towaru wskazany w Państwa zamówieniu będzie mógł pokwitować dostawę zamówionych artykułów. W przypadku wybranych artykułów na życzenie oferujemy również dostawę do miejsca użytkowania. Prosimy o wcześniejszy kontakt w takim przypadku w celu wyceny tego wariantu dostawy.
Śledzenie przesyłki
Czy mogę sprawdzić online status dostawy?
Przewidywany przez nas termin dostawy zamówienia znajdą Państwo na przesłanym przez nas Potwierdzeniu zamówienia. Jako klienci zarejestrowani i zalogowani w sklepie internetowym w obszarze „Moje konto“ mogą Państwo uzyskać wgląd do swoich zamówień internetowych oraz sprawdzić ich status. Za pomocą swojego numeru klienta i numeru zamówienia mogą Państwo skorzystać z opcji śledzenia przesyłki.
W przypadku zamówień obejmujących różne produkty czas dostawy poszczególnych pozycji zamówienia może być odrębny.
Jak mogę sprawdzić, czy status dostawy mojego zamówienia uległ zmianie?
Po wprowadzeniu numeru klienta i numeru zamówienia na stronie śledzenia przesyłki można ustawić opcję aktywnego powiadamiania. Wówczas gdy status Państwa przesyłki ulegnie zmianie, otrzymają Państwo wiadomość e-mail. W tym celu należy kliknąć opcję „Ustaw powiadomienie e-mail” i wybrać, kiedy powiadomienie ma zostać przesłane:
- gdy tylko przesyłka będzie miała status „w dostawie”
- po dostarczeniu przesyłki
- przy każdej zmianie statusu przesyłki
Należy podać adres e-mail, na który ma zostać wysłane powiadomienie. Można również nadać przesyłce dowolnie wybraną nazwę, np. jeśli oczekują Państwo na kilka dostaw i chcą odpowiednio rozróżnić powiadomienia.
W zależności od wybranej opcji będą Państwo otrzymywać automatycznie wygenerowane powiadomienia pocztą elektroniczną.
W razie dodatkowych pytań dotyczących zamówienia i/lub dostawy prosimy o kontakt pod adresem kaiserkraft@kaiserkraft.pl.
Płatność
Czy podane ceny zawierają podatek VAT?
Podane ceny są cenami netto (bez podatku VAT), ponieważ oferta skierowana jest do klientów biznesowych. W przypadku wybrania w sklepie internetowym opcji „Klient indywidualny” lub zalogowania się przy użyciu konta klienta indywidualnego podane ceny są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT).
Z jakich form płatności mogę skorzystać?
Klientom indywidualnym oferujemy płatność kartą kredytową, BLIK-iem, PayPal oraz Apple Pay w procesie składania zamówienia lub opcję przedpłaty (na podstawie przesłanej faktury proforma do złożonego przez Państwa zamówienia) Wpłata wskazanej w proformie kwoty jest niezbędna w celu uruchomienia Państwa zamówienia do realizacji.
Klienci biznesowi mają możliwość płatności kartą kredytową, BLIK-iem, PayPal oraz Apple Pay w procesie składania zamówienia lub przelewem bankowym ( przedpłata na podstawie otrzymanej faktury proforma) lub po dostawie zgodnie z wzajemnie uzgodnionym uprzednio terminem płatności. W przypadku wskazanej przy składaniu zamówienia opcji płatności przelewem zastrzegamy sobie wybór ostatecznej formy płatności w zależności od oceny zdolności kredytowej klienta.
Jakie są warunki płatności?
Nasz standardowy termin płatności faktur wynosi 14 dni od daty wystawienia faktury, jeśli zostało to uzgodnione przed złożeniem zamówienia. (dotyczy klientów biznesowych). Możemy jednakże wymagać płatności z góry (na podstawie faktury proforma) od klientów bez przyznanego limitu kredytowego na zakupy w naszej firmie. Więcej informacji na temat warunków płatności można znaleźć w naszych OWH (Ogólne Warunki Handlowe) na stronie internetowej.
Klientom indywidualnym oferujemy płatność kartą kredytową, BLIK-iem, PayPal oraz Apple Pay w procesie składania zamówienia lub opcję przedpłaty (na podstawie przesłanej faktury proforma do złożonego zamówienia)
Kiedy i jak otrzymam fakturę?
Faktura jest standardowo wysyłana automatycznie pocztą elektroniczną w krótkim czasie po wysłaniu zamówionych produktów do Państwa. Jeśli adres e-mail nie został podany na etapie składania zamówienia, faktura zostanie wysłana pocztą w ciągu 2-3 dni roboczych po wysłaniu zamówienia na Państwa adres. W przypadku odrębnego adresu do wysyłki e-faktur (klienci biznesowi) prosimy o wskazanie tego adresu w Państwa zamówieniu.
Aktualnie nasza firma pracuje nad wdrożeniem rozwiązań e-faktur w systemie KSeF, który będzie obowiązywał w naszym przypadku od 01.04.2026 (wg obowiązującego stanu prawnego)
Co w przypadku, gdy w zamówieniu występuje inny adres do faktury?
Inny adres dostawy lub do faktury należy podać bezpośrednio przy składaniu zamówienia we wskazanych w tym celu polach. Jeżeli Państwo o tym zapomną, prosimy o kontakt, a my chętnie Państwu pomożemy.
Zwrot i wymiana
Uszkodzenia w transporcie – co dzieje się z uszkodzonym towarem?
Firma kaiserkraft przywiązuje dużą wagę do wysokiej jakości, również przy wyborze dostawców i firm spedycyjnych. Jeżeli mimo tego coś się nie powiedzie, bardzo prosimy o zgłaszanie reklamacji uszkodzeń transportowych w ciągu jednego tygodnia, kierując je w formie pisemnej do naszego działu obsługi klienta.
Istotne jest również złożenie stosownej adnotacji w momencie dostawy na liście przewozowym przewoźnika i przesłanie nam tej informacji, co wydatnie usprawnia proces załatwienia Państwa reklamacji.
Czy przysługuje mi prawo do zwrotu? Jeśli tak, to przez jaki okres mogę z niego skorzystać?
Klient ma standardowo 30 dni na zwrot zakupionych w naszym sklepie towarów (nie noszących przy tym cech ich użytkowania). Jeśli chcesz więc zwrócić lub wymienić dostarczone przez nas towary, poinformuj nas o tym w ciągu 30 dni od dostawy. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Zorganizujemy wówczas bezpłatny odbiór zwracanych przez Ciebie towarów i zwrócimy następnie cenę zakupu (na bazie wystawionej faktury korygującej). Niestety nie ma możliwości zwrotu towaru bezpośrednio do firmy spedycyjnej dostarczającej zamówienia. Szczegółowe informacje na temat prawa do zwrotu i wymiany można znaleźć w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych.
Funkcjonalność sklepu internetowego
Co zyskuję przez zarejestrowanie się w sklepie internetowym?
Rejestrując się w naszym sklepie internetowym zyskasz wiele korzyści pozwalających na zarządzanie swoim kontem i weryfikacją procesu zamówienia (wymieniamy je tutaj w skrócie poniżej). Umieść zatem wybrane produkty w koszyku i kliknij „Poproś o wycenę”. To wszystko! Wyślemy Ci niewiążącą ofertę e-mailem. Płać łatwiej: Oferujemy wszystkie popularne metody płatności (faktura, karta kredytowa, BLIK, PayPal oraz faktura proforma). Preferowana metoda płatności jest zawsze automatycznie zapisywana jako domyślna po pierwszym zamówieniu. Śledź paczki online, nawet w podróży: Dzięki funkcji śledzenia przesyłek otrzymujesz wiarygodne dane na temat dokładnego postępu przesyłki. W każdej chwili możesz sprawdzić aktualny status zamówienia. Więcej informacji: Historię zamówień można przeglądać w dowolnym momencie - można ponownie kupić te same produkty bez zbędnego wyszukiwania, a także znaleźć części zamienne i akcesoria pasujące do produktu za pomocą jednego kliknięcia. Dodatkowa elastyczność: Zapisywanie i zarządzanie wieloma adresami rozliczeniowymi i adresami dostawy. Pobieranie faktur i wielu innych dokumentów w formacie PDF: Zawsze. Gdziekolwiek. I zawsze w tym samym miejscu. Możliwość archiwizacji, wysyłania i pobierania. W zakładce „Moja skrzynka pocztowa” znajdziesz faktury, a także rachunki za dostawę i potwierdzenia zamówień. Jeśli nadal chcesz zamawiać jako gość, możesz to zrobić, klikając „Do kasy” w koszyku, a następnie „Kontynuuj jako nowy klient”. Na stronie z informacjami kontaktowymi odznacz pole wyboru „Utwórz konto”. Naprawdę warto dokonać szybkiej rejestracji i założenia konta na etapie składania zamówienia w naszym sklepie internetowym, ale możesz oczywiście złożyć zamówienie jako gość rezygnując z powyższych udogodnień. Decyzja należy do Ciebie.
Mam przed sobą katalog drukowany i chcę obejrzeć wybrany produkt w sklepie internetowym. Gdzie mogę go znaleźć?
Mogą go Państwo wyszukać po nazwie produktu lub znanym Państwu numerze artykułu. Służy do tego pole wyszukiwania znajdujące się pośrodku górnej części strony; wystarczy wpisać wyszukiwane hasło lub 6-cyfrowy (główny) numer artykułu.
Nie mogę znaleźć szukanego artykułu w sklepie internetowym. Co mogę zrobić?
Sklep internetowy oferuje różne opcje wyszukiwania produktów. Nawigacja po lewej stronie zapewnia przegląd i dostęp do wszystkich kategorii produktów. Są one następnie podzielone na grupy produktów. W każdej chwili można również skorzystać z wyszukiwania tekstowego. Wystarczy wpisać wyszukiwane hasło lub znany numer artykułu w polu wyszukiwania w górnej części na stronie sklepu internetowego.
Korzystając z funkcji filtrowania oraz odpowiednio zawężając kryteria wyszukiwania, szybko odnajdą Państwo szukany produkt z odpowiednimi alternatywami i wariantami.
Jeśli nadal nie mogą Państwo znaleźć wybranego produktu: oprócz naszego sklepu internetowego również nasz zespół ekspertów oferuje artykuły, rozwiązania, a nawet kompletne projekty. Oczywiście na wcześniejszym etapie zapewniamy także kompleksowe i kompetentne doradztwo – w tym w siedzibie klienta. Prosimy w tym celu wypełnić nasz formularz zapytania online lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Służymy szybką, kompetentną i niezawodną pomocą.
Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła?
Wystarczy kliknąć na karcie „Moje konto” w >>Zapomniałeś hasła? i wprowadzić w odpowiednim polu swój adres e-mail. Następnie otrzymają Państwo wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym zresetowanie hasła.
Jak mogę zamówić newsletter/zrezygnować z otrzymywania newslettera?
Jeśli chcą Państwo subskrybować nasz bezpłatny newsletter, prosimy o rejestrację tutaj. W naszym bezpłatnym newsletterze regularnie informujemy Państwa o aktualnych ofertach, nowych produktach i ciekawostkach. Po rejestracji otrzymają Państwo również kupon uprawniający do 10% rabatu na następne zakupy.
Równie łatwo można zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy kliknąć link znajdujący się w dolnej części wiadomości e-mail.
Czy katalog drukowany mogę również zamówić przez internet?
Jeśli są Państwo zainteresowani naszym katalogiem drukowanym, mogą go Państwo zamówić za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego. Katalog jest bezpłatny i zostanie niezwłocznie wysłany. Katalog jest również dostępny online.
Czy dostępna jest również cyfrowa wersja katalogu?
Tak, cyfrowy katalog z możliwością przeglądania, a także wiele innych broszur można znaleźć tutaj.
Lista zakupów w sklepie internetowym – tak to działa:
- Logowanie:
Aby uzyskać dostęp do osobistego konta w sklepie internetowym, należy zalogować się za pomocą swoich danych dostępu. - Ostatnie zakupy i lista zakupów na stronie głównej:
Po zalogowaniu się już na stronie startowej można zobaczyć swoje ostatnie zakupy i listę zakupów. Można natychmiast uzyskać dostęp do wszystkich poprzednich zamówień i dodawać nowe produkty. - Dostęp do listy zakupów w zakładce „Moje konto”:
Lista zakupów jest również zapisywana w zakładce „Moje konto”. Kliknięcie przycisku „Lista zakupów” umożliwia wyświetlenie wszystkich artykułów i zamówień oraz w razie potrzeby ponowne złożenie zamówienia. - Umieszczanie produktów w koszyku:
Aby zamówić produkty z listy zakupów lub ponowić ostatnie zakupy, wystarczy kliknąć przycisk koszyka obok wybranego produktu i dodać go do koszyka.
Ponowny zakup w zakładce „Moje konto” – to takie proste:
- Logowanie:
Należy zalogować się na swoje konto w sklepie internetowym. - Przejście do ostatnich zamówień:
W zakładce „Moje konto” należy przejść do sekcji „Ostatnie zamówienia”, by móc zobaczyć wszystkie wcześniej zakupione produkty. - Wybór produktu z wcześniejszego zamówienia:
Należy wyszukać żądany produkt w jednym z poprzednich zamówień i kliknąć go, aby go wyświetlić. - Kliknięcie „Zamów ponownie”:
Aby ponownie zamówić produkt, wystarczy kliknąć przycisk „Zamów ponownie”. Artykuł zostanie od razu umieszczony w koszyku i będzie można dokończyć zamówienie.
Jak działa zwrot za pośrednictwem sklepu internetowego?
- Logowanie:
Należy zalogować się na swoje konto klienta w sklepie internetowym. - Wybór zamówienia:
W zakładce „Historia zamówień” należy wybrać artykuł, który ma podlegać zwrotowi. Można także wybrać kilka artykułów jednocześnie. - Przesłanie prośby o zwrot:
Należy podać ilość zwracanych artykułów i przyczynę zwrotu. Aby sfinalizować proces, należy kliknąć „Dalej”. - Potwierdzenie i dalsze instrukcje:
Po przesłaniu prośby natychmiast otrzymają Państwo potwierdzenie e-mailem. Zawiera ono wszystkie dalsze kroki i informacje dotyczące zwrotu pieniędzy.
Funkcjonalność chatbota
W czym może pomóc wirtualny doradca?
Można zapytać takiego asystenta o wszystko, co jest związane z naszym portfolio produktów, od A jak artykuły biurowe do Z jak zadaszenia. Wirtualny doradca może również pomóc w znalezieniu w kaiserkraft odpowiednich produktów, które spełnią Państwa wymagania. Wystarczy powiedzieć mu, co jest potrzebne lub w czym może być pomocny!
Czy mogę również porozmawiać z człowiekiem, aby uzyskać poradę?
Wirtualny doradca nie jest wspierany przez człowieka. Jest to doradca oparty na uczeniu maszynowym, który wykorzystuje dane i algorytmy do udzielania porad dotyczących wyposażenia fabryki, aranżacji biura, wyposażenia magazynu i pakowania.
Jeśli chcą Państwo uzyskać osobistą poradę, prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży za pośrednictwem naszego centrum serwisowego.
Jak działa wirtualny doradca?
Wirtualnego doradcę można otworzyć z dowolnej strony w sklepie internetowym, klikając ikonę czatu. Asystent jest zintegrowany z interfejsem Google. Gdy użytkownik zadaje wirtualnemu doradcy pytanie, ten przekazuje je do interfejsu Google. Technologia uczenia maszynowego Gemini analizuje pytania użytkownika i przeformułowuje dane wejściowe, dzięki czemu kaiserkraft – w oparciu o pytania użytkownika – może przedstawić odpowiednie rekomendacje produktów. Historia czatu nie jest zapisywana w profilu klienta, ale można odzyskać ostatnią rozmowę z asystentem do 30 minut po jej zakończeniu. Po tym czasie można w dowolnej chwili rozpocząć nowy czat, klikając ponownie ikonę czatu.
Jak upewnić się, że odpowiedzi są uczciwe i poprawne?
Wirtualny doradca odpowiada na konkretną treść zapytania i dokonuje oceny na podstawie tej treści oraz otwarcie i neutralnie sformułowanych instrukcji z kaiserkraft do Gemini. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej o wbudowanej sztucznej inteligencji Gemini, zachęcamy do lektury wytycznych Google, które znajdują się tutaj.
Czy moje dane czatu będą przekazywane osobom spoza kaiserkraft?
Wirtualny doradca wykorzystuje informacje wprowadzone na czacie i udostępnia je Google Gemini w celu wygenerowania najbardziej odpowiednich odpowiedzi na pytania użytkownika. Google nie ma jednak dostępu do danych na koncie klienta kaiserkraft.
Do kogo mogę się zwrócić w razie problemów?
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z naszym centrum serwisowym.
Co jeśli w zestawieniu brakuje interesującego mnie pytania / odpowiedzi?
Prosimy wysłać do nas Państwa pytanie, a my na nie odpowiemy.