+48 800 909 333 (bezpłatnie) bezpłatnie z sieci stacjonarnych
FAQ | Pytania i odpowiedzi Drukuj stronę

FAQ | Pytania i odpowiedzi

Składanie zamówienia

Do kogo jest skierowana oferta firmy KAISER+KRAFT?

Jestem nowym klientem, jak mogę złożyć zamówienie / na co muszę zwrócić uwagę?

Gdzie i jak mogę obejrzeć i zakupić produkty?

Czy jest dostępny również formularz online, przez który mogę złożyć zamówienie?

Czy muszę się zarejestrować, aby zamawiać w sklepie internetowym?

Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?

Skąd się dowiem, czy moje zamówienie zostało poprawnie przyjęte?

Zmiana i anulowanie zamówienia – czy mogę w późniejszym terminie dodać do mojego zamówienia towary lub je anulować?

Serwis

Czy jest dostępny poradnik zakupowy?

Czy oferowane produkty są dostępne również w innych kolorach i jako wykonanie specjalne?

Czy oferowane produkty są objęte gwarancją?

Czy mogę zlecić montaż zamówionych produktów?

Ile kosztuje montaż produktów?

Części zamienne i konserwacja – jakie usługi otrzymam po zakupie?

Chcę WYPOSAŻYĆ całe swoje biuro, halę magazynową lub halę produkcyjną. Czy firma KAISER+KRAFT może mi przy tym pomóc?

Rozwiązania e-Procurement – gdzie mogę zasięgnąć informacji?

Wysyłka

Ile wynoszą koszty wysyłki?

Czy są doliczane koszty opakowania i transportu?

Z jakimi terminami dostaw muszę się liczyć?

Interesują mnie tylko produkty z szybką dostawą. Jak mogę je znaleźć?

Dostawa – dokąd zostanie dostarczone moje zamówienie?

Monitorowanie przesyłki

Czy mogę sprawdzić status dostawy w Internecie?

W JAKI SPOSÓB DOWIEM SIĘ O ZMIANIE STATUSU ZAMÓWIENIA?

Płatność

Czy podane ceny zawierają podatek VAT?

Z jakich form płatności mogę skorzystać?

Jakie są warunki płatności?

Kiedy i jak otrzymam fakturę?

CO W PRZYPADKU, GDY W ZAMÓWIENIU WYSTĘPUJE inny adres do faktury?

Zwrot i wymiana

Uszkodzenia w transporcie – co się stanie z uszkodzonym towarem?

Czy przysługuje mi prawo do zwrotu i przez jaki okres mogę z niego skorzystać?

Korzystanie z prawa do zwrotu – jeżeli firma kurierska dostarczy mi towar, to czy mogę go zwrócić bezpośrednio kurierowi?

Sklep internetowy

Co zyskuję przez zarejestrowanie się w sklepie internetowym?

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Mam przed sobą katalog drukowany i chcę obejrzeć wybrany produkt w sklepie internetowym. Jak mogę go znaleźć?

Nie mogę znaleźć szukanego artykułu w sklepie internetowym. Co mogę zrobić?

Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła?

ZAPOMNIAŁEM swój login – co mogę zrobić?

Jak mogę zamówić newsletter/zrezygnować z otrzymywania newslettera?

Czy katalog drukowany mogę również zamówić przez internet?

W celu uzupełnienia dokumentacji potrzebuję ofertę. Czy w sklepie internetowym mogę również otrzymać ofertę?

Co to są cookies?

W taki sposób aktywujesz pliki cookie

Pytanie / odpowiedź nie zostało znalezione?
Prosimy wysłać do nas Państwa pytanie, a my na nie odpowiemy.
Porównanie produktów