Promocja
Nr: 676600 49
Obrotowe krzesło biurowe TO-STRIKE 9248 – TrendOffice z podłokietnikami z regulacją 4D
czarne
Ta etykieta kaiserkraft zawiera ocenę produktów pod kątem różnych kryteriów zrównoważonego rozwoju
Promocja
Nr: 676600 49
Obrotowe krzesło biurowe TO-STRIKE 9248 – TrendOffice z podłokietnikami z regulacją 4D
czarne
czarne
2.030,- zł
Cena / szt. (netto)
Promocja
Możliwość otrzymania wraz z zamówieniem walizki narzędziowej za 1 zł. Kod:Lub
Logowanie i przejście w 3 krokach do oferty
Zarejestruj się w naszym sklepie internetowym (lub zaloguj jako użytkownik) a następnie wykonaj poniższe kroki
Zarejestruj się w naszym sklepie internetowym (lub zaloguj jako użytkownik) a następnie wykonaj poniższe kroki
Powody, dla których warto kupować właśnie u nas
- Do 15 lat gwarancji
- 30-dniowe prawo do zwrotu towaru
- Bezpłatny transport na zamówienia powyżej 500,- zł (netto)
- Krótkie terminy dostawy
Chętnie służymy pomocą
+48 22 623 03 42
od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 - 17:30
Opis produktu
Oto COMFORT PRO SK 9248 – nasze wielokrotnie nagradzane krzesło, które we wrześniu 2021 r. otrzymało ocenę DOBRY (2,0) od organizacji Stiftung Warentest. TrendOffice jest firmą należącą do Dauphin HumanDesign® Group.
Krzesło jest dostarczane w częściach, a jego montaż jest szybki i nieskomplikowany. Krzesło ma wysokie, tapicerowane oparcie ze zintegrowaną podpórką części lędźwiowej kręgosłupa, która pomaga utrzymać optymalną pozycję kręgosłupa. Regulowane podłokietniki 4D z obiciem z PU zapewniają większy komfort i można je dostosować do indywidualnych preferencji użytkownika. Ergonomiczna konstrukcja siedziska z regulacją głębokości również daje możliwość personalizacji.
Mechanizm synchroniczny, który można zablokować w 3 pozycjach, wraz z bezstopniową regulacją siły sprężyny, umożliwia spersonalizowane i dynamiczne siedzenie na krześle, które płynnie dostosowuje się do ruchów i wagi użytkownika.
TrendOffice zostało zaprojektowane z myślą o dobrym samopoczuciu użytkowników.
Krzesło jest dostarczane w częściach, a jego montaż jest szybki i nieskomplikowany. Krzesło ma wysokie, tapicerowane oparcie ze zintegrowaną podpórką części lędźwiowej kręgosłupa, która pomaga utrzymać optymalną pozycję kręgosłupa. Regulowane podłokietniki 4D z obiciem z PU zapewniają większy komfort i można je dostosować do indywidualnych preferencji użytkownika. Ergonomiczna konstrukcja siedziska z regulacją głębokości również daje możliwość personalizacji.
Mechanizm synchroniczny, który można zablokować w 3 pozycjach, wraz z bezstopniową regulacją siły sprężyny, umożliwia spersonalizowane i dynamiczne siedzenie na krześle, które płynnie dostosowuje się do ruchów i wagi użytkownika.
TrendOffice zostało zaprojektowane z myślą o dobrym samopoczuciu użytkowników.
Ocena DOBRA (2,0) przyznana przez Fundację Warentest we wrześniu 2021 r.
TrendOffice jest przedsiębiorstwem grupy Dauphin HumanDesign®.
Dostawa w częściach – łatwy montaż.
- Wysokie oparcie z tapicerką, z wbudowaną podpórką lędźwi
- Podłokietniki z regulacją 4D, z nakładkami z PU
- Siedzisko z ergonomicznym obiciem, z regulacją głębokości
- Mechanizm synchroniczny z trójstopniową blokadą położenia
- Bezstopniowa regulacja siły sprężyny
Pieczęć Comfurnacy
Pieczęć przyznawana przez leap in time Lab.
leap in time, jako instytut badawczy, zajmuje się holistycznym podejściem do przyszłości świata pracy.
Pieczęć przyznawana przez leap in time Lab.
leap in time, jako instytut badawczy, zajmuje się holistycznym podejściem do przyszłości świata pracy.
Dane techniczne
Materiał obicia | poliester |
---|---|
Kolor obicia | czarny |
Kolor oparcia | czarny |
Kolor szkieletu | czarny |
Materiał szkieletu | tworzywo |
Mechanizm siedziska | mechanizm synchroniczny z siedziskiem przesuwnym |
Wersja szkieletu | z rolkami |
Zakres regulacji wysokości | 410 – 520 mm |
Wersja podłokietników | z podłokietnikami |
Wys. oparcia | 580-650 mm |
Wyposażenie | regulacja przeciwnacisku |
Głęb. siedziska | 400 – 450 mm |
Szer. siedziska | 480 mm |
Kształt siedziska | siedzisko płaskie siedzisko |
Norma | DIN EN 1335 cz. 1 – 3, DIN EN 12527 + DIN EN 12529 |
Wersja rolek | rolki uniwersalne do twardych i miękkich podłóg |
Nośność | 125 kg |
Czas użytkowania/dzień | do 8 godz. |
Rodzaj produktu | krzesła obrotowe biurowe |
Dostawa | w częściach |
Ciężar | 16.7 kg |
Zrównoważony rozwój
Enkelfähig
Produkt niebędący Enkelfähig
Ten produkt nie jest jeszcze produktem, który można by zaklasyfikować jako Enkelfähig. Nie oznacza to jednak, że nie ma on żadnych cech świadczących o jego zrównoważonym charakterze. Nie można mu jedynie przypisać wystarczającej liczby aspektów zrównoważonego rozwoju, zawartych w naszej rozbudowanej ocenie zrównoważonego rozwoju, aby mógł uzyskać ocenę powyżej 3 punktów, a tym samym zostać oznaczony jako Enkelfähig.
Więcej informacji na temat oceny produktów i inicjatywy dotyczącej rozwiązań Enkelfähig można znaleźć na naszej stronie poświęconej temu zagadnieniu.
Ten produkt nie jest jeszcze produktem, który można by zaklasyfikować jako Enkelfähig. Nie oznacza to jednak, że nie ma on żadnych cech świadczących o jego zrównoważonym charakterze. Nie można mu jedynie przypisać wystarczającej liczby aspektów zrównoważonego rozwoju, zawartych w naszej rozbudowanej ocenie zrównoważonego rozwoju, aby mógł uzyskać ocenę powyżej 3 punktów, a tym samym zostać oznaczony jako Enkelfähig.
Więcej informacji na temat oceny produktów i inicjatywy dotyczącej rozwiązań Enkelfähig można znaleźć na naszej stronie poświęconej temu zagadnieniu.
2.030,- zł
Cena / szt. (netto)
Promocja
Możliwość otrzymania wraz z zamówieniem walizki narzędziowej za 1 zł. Kod:Lub
Logowanie i przejście w 3 krokach do oferty
Zarejestruj się w naszym sklepie internetowym (lub zaloguj jako użytkownik) a następnie wykonaj poniższe kroki
Zarejestruj się w naszym sklepie internetowym (lub zaloguj jako użytkownik) a następnie wykonaj poniższe kroki
Powody, dla których warto kupować właśnie u nas
- Do 15 lat gwarancji
- 30-dniowe prawo do zwrotu towaru
- Bezpłatny transport na zamówienia powyżej 500,- zł (netto)
- Krótkie terminy dostawy
Chętnie służymy pomocą
+48 22 623 03 42
od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 - 17:30