Marketing

Uznanie niedoskonałości

Reklama może nie uratować świata, może jednak pobudzić go do przemyśleń.

Nie da się całkowicie zrezygnować z papieru, jednakże bardzo uważamy na to, żeby nasze drukowane materiały reklamowe produkowane były w sposób oszczędzający energię oraz żeby papier pochodził z certyfikowanych, zrównoważonych źródeł. Nasz katalog KAISER+KRAFT produkowany jest na przykład przez Mohn Media Mohndruck GmbH, który w procesie produkcji obniżył znacznie zużycie rozpuszczalników podczas ich drukowania. Już w roku 2008, nasz partner otrzymał nagrodę "Druck&Medien Award" jako drukarnia najbardziej zorientowana na środowisko. Również rozwój stricte internetowych marek istniejących jedynie w sieci www wspiera ten rozwój i wkład KAISER+KRAFT  w ochronę środowiska i pozwala na mniejsze zużycie surowców. Koniec końców, każda tona papieru podlegającemu recyklingowi pozwala oszczędzić ok. 3 tony włókien pierwotnych, a każdy długopis w obudowie z recyrkulatów kartonowych bądź biotworzyw sprawia, że przedsiębiorstwo staje się mniej zależne od ropy naftowej (jako podstawowego surowca do produkcji tworzyw sztucznych).