+48 800 909 333 (bezpłatnie) Bezpłatnie z sieci stacjonarnych
Klienci indywidualni Klienci biznesowi
  Drukuj stronę
Elektroniczna wymiana danych (EDI) - integracja

Wieloletnie doświadczenie w zakresie elektronicznej wymiany danych (EDI), jak zamówienia od klientów, zatwierdzanie zleceń, not przekazu i wystawianie faktur dla naszych klientów uczyniło z nas eksperta w tej dziedzinie. Z tego względu stworzyliśmy ustandaryzowane interfejsy wymiany danych. W szczególności dla klientów zamawiających duże ilości towarów podłączenie do naszego systemu gospodarki towarowej stanowi oszczędność czasu i kosztów. W centrum wszelkich działań znajduje się przejrzyste i kompleksowe odzwierciedlenie procesów handlowych.
 
Udało nam się podłączyć zarówno liczne systemy zakupów elektronicznych naszych Klientów, jak również różne rynki i stale podnosimy naszą wiedzę ekspercką w tym zakresie.

 

Korzyści wynikające z udanej integracji:


• Skrócenie czasów realizacji a tym samym kosztów
• Unikanie podwójnych wpisów
• Automatyczne przejmowanie danych z systemu gospodarki towarowej
• Przyspieszenie realizacji zamówień
• Wykorzystanie potencjału automatyki w procesach logistycznych
• Poprawa standaryzacji i wymiany informacji


Obsługiwane protokoły komunikacji + standardy transakcji:

» FTP
» OFTP
» SFTP
» HTTPS
» X.400
» pozostałe na żądanie


Obsługujemy formaty danych dla wiadomości typu EDIFACT / EANCOM i XML, takie jak:

» OpenTrans / ORDER and INVOICE
» XCBL 3.0 / ORDER and INVOICE
» CXML / ORDER and INVOICE
» Oparte na XML formaty SAP IDOC:


• ORDERS01
• ORDERS02
• ORDERS03
• ORDERS05
• ORDERS
• ORDRSP
• DESADV
• INVOIC

Oprócz wymienionych wyżej formatów możliwe są również indywidualne formaty klientów. Prosimy o kontakt, nasi eksperci z zespołu handlu elektronicznego/zakupów elektronicznych z pewnością mają odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy. W tym miejscu można przejść do Możliwości kontaktu.

Porównanie produktów